باشگاه خبرنگاران/ فعال سیاسی اصولگرا درباره برخی موضوعات مربوط به دولت سیزدهم توضیح داد.

نظر ترقی درباره چهره کلی دولت سیزدهم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور کشورها یک حضور کم سابقه از نظر جمعیت و تنوع بود که نشان دهنده اهمیت تحولات ایران برای کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکای لاتین و محور مقاومت بود.

او ادامه داد: پیام این حضور این بود که تحولات ایران تاثیرات قابل توجهی بر معادلات بین المللی و معادلات سیاسی آسیا و سطح جهان دارد، معتقدم که اهمیت این تغییر در جمهوری اسلامی برای جهان یک موضوع بسیار مهم بوده است.

ترقی درباره چهره کلی دولت سیزدهم هم بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری توصیه کردند و خود سید ابراهیم رئیسی هم بر این مهم تاکید داشت این دولت مظهر وفاق و مردمی خواهد بود و این ویژگی‌ها بسیار پررنگ خواهد بود. به طور کلی حجت‌الاسلام و المسلمین  رئیسی در تلاش است تا با ایجاد انسجام در بین قوای سه گانه و همه ظرفیت‌های کشوری همه را در حل مشکلات کشور سهیم کرده و میدان را برای انجام وظیفه همه نیروها فراهم کند.

 عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان تاکید کرد: معتقدم که چنین دولتی در بین این چهار دهه در کشورما بسیار کم نظیر است و می‌تواند اختلافات داخلی را به طرز چشمگیری کاهش دهد و نقش مهمی در ایجاد انسجام ملی ایفا کند.