میزان/ فرمانده کل ارتش گفت: خدمت به دولت در واقع خدمت به ملت، کشور و نظام است، با کسب مجوز از فرمانده معظم کل قوا و در قالب سیاست‌های ابلاغی ستاد کل نیرو‌های مسلح، ما هر کاری که از دستمان بربیاید در خدمت به دولت انجام خواهیم داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بنا به اعلام دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی»، با اشاره به کمک ارتش به دولت برای حل مشکلات کشور، گفت: نیرو‌های مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران با مجوز فرمانده معظم کل قوا و بر اساس وظایفی که در قانون اساسی برای‌شان پیش‌بینی شده است، در هر زمان و مکانی که دولت نیاز داشته باشد و به شرط اینکه به توان رزمی آسیبی وارد نشود، در خدمت دولت خواهند بود.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه خدمت به دولت در واقع خدمت به ملت، کشور و نظام است، تأکید کرد: با کسب مجوز از فرمانده معظم کل قوا و در قالب سیاست‌های ابلاغی ستاد کل نیرو‌های مسلح، ما هر کاری که از دستمان بربیاید در خدمت به دولت انجام خواهیم داد.

ارتش و سایر نیرو‌های مسلح در حوزه مقابله با شیوع بیماری کرونا و همچنین مدیریت حوادث غیرمترقبه و کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان و خوزستان طی ماه‌های اخیر خدمات قابل توجهی انجام داده‌اند.