ایسنا/ سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیران پیشنهادی اقتصاد، دادگستری، آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری در نشست صبح امروز (دوشنبه) این کمیسیون شرکت کردند.

حضور ۴ وزیر پیشنهادی در کمیسیون انرژی مجلس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مصطفی نخعی ادامه داد: این وزیران پیشنهادی برنامه‌های خود را مطرح و اعضای کمیسیون هم سوالات، دیدگاه‌ها و ابهامات خود را عنوان کردند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: لزوم فرماندهی واحد در حوزه اقتصاد، موضوع فساد، کنترل تورم، مشکلات ساختاری در حوزه اقتصاد و توجه به مناطق محروم مهمترین مباحث مطرح شده وزیر پیشنهادی اقتصاد بود.

نخعی تقویت ساختارهای اداری به ویژه در مناطق محروم و افزایش روحیه مردمی نهادهای زیر مجموعه را مهم ترین موضوع تاکید شده در دیدار وزیر دادگستری و کمبود و مشکلات نیروی انسانی، نیرو های حق‌التدریسی، خرید خدمات و شرکتی را مهمترین مباحث در دیدار  وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در نشست اعضای کمیسیون انرژی با وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری برحل مشکلات دانشگاه فرهنگیان، لزوم داشتن برنامه زمان بندی برای توجه بیشتر به موضوع پرورش و نیروی انسانی، عملیاتی شدن پایان نامه‌ها و خارج شدن آنها از کتابخانه‌ای صرف، کنترل بر نگارش پایان‌نامه، نگاه همه جانبه به موضوع کنکور و توجه به آموزش‌های مهارت محور تاکید شد. 

این نماینده مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری بر شفافیت ارتقا اعضای هیات علمی و اصلاح وضعیت فعلی آنان تاکید شد؟

وی افزود: وزیر پیشنهادی علوم معتقد بود کنکور را نمی‌توتن تک بعدی نگاه کرد باید ابعاد مختلف آن بررسی شود.زلفی‌گل وزیر پیشنهادی قول داد به طور ویژه مساله کنکور را بررسی و مشکلات موجود را حل کند.