تسنیم/ رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از تایید و موافقت اعضای این کمیسیون با برنامه‌های حجت‌الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خبر داد.

حمایت کمیسیون اجتماعی از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ولی اسماعیلی با اشاره به دستور کار کمیسیون متبوعش در روز های اخیر مبنی بر بررسی کارنامه و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، گفت: آقای حجت‌الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کارو رفاه اجتماعی در چند جلسه میهمان اعضای کمیسیون اجتماعی بود و برنامه‌های خود را برای اعضا تشریح کرد.

وی با بیان اینکه در طول این هفته 2 جلسه با وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی جلسه داشتیم که در آنها به نتیجه نرسیدیم، افزود: در نهایت جلسه فوق‌العاده‌ای برگزار شد که در آن برنامه‌های وی را در حیطه کاری وزارتخانه از جمله ایجاد اشتغال، بازنشستگان، بهزیستی روابط کار، شرکت‌های تابعه وزارتخانه ، مورد بررسی و در نهایت مورد موافقت اعضا قرار گرفت و تضمین‌های لازم برای اجرایی شدن این برنامه‌ها اخذ شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: همچنین آقای عبدالملکی وعده داد در صورتی که وزیر شود هر ماه گزارشی از اجرایی شدن برنامه‌ها به اعضای کمیسیون به عنوان کمیسیون تخصصی ارائه دهد.

اسماعیلی اضافه کرد: همچنین وی قول داد در صورتی که وزیر شود به استان‌های مختلف سفر کند و از نزدیک با مشکلات آشنا شود و راهکارهای لازم برای حل مسائل هر استان ارائه دهد.

نماینده گرمی در مجلس اظهار کرد: مورد دیگری که باعث شد اعضای کمیسیون موافقت خود را با برنامه‌ها وی اعلام و مورد تایید قرار گیرد این بود که آقای عبدالملکی قول داد در سرمایه گذاری‌های شرکت‌های زیر مجموعه وزارتخانه در استان‌های مختلف عدالت را رعایت کرده و به مناطق محروم هم توجه کند