ایرنا/ رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله سیدکمال فقیه ایمانی را تسلیت گفت.

پیام آملی لاریجانی به مناسبت ارتحال آیت‌الله فقیه ایمانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله صادق آملی لاریجانی در پیام تسلیت خود آورده است: ارتحال عالم فرزانه و خادم قرآن کریم  و اهل بیت علیهم السلام، حضرت آیت الله آقای حاج سید کمال فقیه ایمانی رضوان الله تعالی علیه، موجب تاسف و تألم اینجانب گردید.

وی ادامه داد: این دانشمند پرهیزگار و وارسته سال‌های متمادی به نشر و ترویج معارف قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت صلوات‌الله علیهم اجمعین پرداخت و تلاش‌های شایانی در جهت تاسیس مراکز علمی و خدماتی عامه در طول عمر شریفش مبذول داشت.

 رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام خود اضافه کرد: فقدان ایشان را به محضرمقام معظم رهبری (مدظله العالی)، روحانیت معظم، حوزه‌های علمیه، مردم شریف و متدین استان اصفهان، شاگردان، ارادتمندان و بویژه بیت مکرم تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید کمال فقیه ایمانی از علمای انقلابی و فعال در زمینه‌های فرهنگی، علمی و خیریه‌ روز جمعه به دلیل بیماری به دیار باقی شتافت. این عالم وارسته هفته گذشته در بیمارستان عسگریه اصفهان به دلیل بیماری زمینه‌ای ریوی و کلیوی، بستری شد که در ادامه به کرونا نیز مبتلا شد و دعوت حق را لبیک گفت.