عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی به‌جای حل مشکل از طریق راه‌حل‌های مدیریتی به دنبال انداختن مشکل‌ها به گردن تحریم‌ها هستند و تنها راه‌حل را در مذاکره مطرح می‌کنند و این یعنی شانه خالی کردن در مقابل ضعف مدیریتی خود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمدحسین صفارهرندی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در جمع پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با بیان خاطره­ای از شهید بهشتی‌ اظهار داشت: سال 59 این شهید والامقام را برای سخنرانی و پاسخگویی به سؤالات پاسداران به سپاه دعوت کردیم.

وی افزود: درست است با توجه به اینکه اوایل پیروزی انقلاب بود اینکه یکی از سران نظام به همین راحتی به دیدار آحاد مردم می‌­آمده و خود را مورد سؤال قرار می‌دهد زمینه خوشحالی فراوان ما را فراهم کرده بود ولی متأسفانه شبهاتی نیز نسبت به وضع زندگی این شهید مبنی بر زندگی اشرافی ایشان مطرح شد که شهید به‌صراحت تمام ابهامات را رفع کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در همان جلسه جوانی درخواست کرد و گفت من اعتراض دارم، مگر ما چند مسئول همچون بهشتی داریم که به همین راحتی خود را در معرض سؤالات مردم قرار دهد؟ چرا ما ‌با سؤالات مبتذل خود باعث آزرده خاطر شدنش شویم؟ آقای بهشتی صحبت­‌هایی که خود دوست دارید انجام بدهید.

وی با بیان اینکه دلیل تأکید امام راحل به مسئله مظلومیت شهید بهشتی این بود که افراد زیادی از کلام ایشان متنبه شدند و پای به عرصه انقلاب گذاشتند، گفت: هنوز نیز این اتهامات نسبت به بزرگان انقلاب همچون مقام معظم رهبری مطرح است و ظلم و جفاهای متعددی به ­آن­ها می‌­شود.

صفارهرندی در بخش دیگری از صحبت­‌های خود خاطرنشان کرد: در طول تاریخ همواره با تلفیق حق و باطل افراد ساده‌لوح فریب خورده‌­اند و مشکلات زیای نیز به همین دلیل برای جبهه حق وارد شده ­است؛ در حالت کلی باید گفت فتنه یعنی زمانی که تشخیص حق و باطل سخت شود.