ایسنا/ نماینده سروستان با بیان اینکه مجلس جوان انقلابی زمینه ایجاد دولت جوان انقلابی شد، گفت: مجلس در آزمون بزرگی قرار دارد. البته که ما چک سفید امضا دست کسی نمی دهیم.

موافق وزیر پیشنهادی نیرو: چک سفید امضا دست کسی نمی‌دهیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عبدالعلی رحیمی مظفری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) به عنوان موافق وزیر پیشنهادی نیرو با ابراز امیدواری از اینکه دولتی در تراز دولت انقلابی شکل گیرد، گفت: نمایندگان در بیان مخالفت هایشان آبروی مومنان را در هم در نظر بگیرند. ما حق نداریم در بررسی صلاحیت ها چنین برخوردی داشته باشیم. بدانید که اکنون مجلس در آزمون بزرگی قرار دارد. ما در آستانه گام دوم انقلاب هستیم و همین مجلس جوان انقلابی زمینه ایجاد دولت جوان انقلابی را فراهم کرده است. کمک کنیم تا هر چه سریع تر کابینه ایجاد شود البته که ما چک سفید امضا هم دست کسی نمی دهیم.

وی با اشاره به ویژگی های وزیر پیشنهادی نیرو گفت: محرابیان مردی از جنس مردم و دردآشنای مردم، بدون حاشیه و اهل تعامل است. کسی که جرأت داشت در سخت ترین و بحرانی ترین شرایط سکان دار وزارت نیرو شود.

وی محرابیان را مدیری جهادی و وزیری پرکار خواند و گفت: برنامه محرابیان کاملا عملیاتی است. او در حوزه وزارت نیرو به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در انجام ۳۵۰ پروژه مرتبط حضور داشته و موفقیت های زیادی کسب کرده، علاوه بر این سابقه دو بار اخذ رأی اعتماد از مجلس را دارد. در زمان محرابیان بود که قیمت فولاد و سیمان کم شد.

این نماینده مجلس مدیریت منابع آب، احقاق حق ایران درباره حقابه آب و برق، توسعه نیروگاه های پراکنده، کنترل و راه اندازی نیروگاه ها و کمک به بخش خصوصی را از جمله برنامه های محرابیان خواند و گفت که اخیرا کشور ما با مشکل خاموشی های گسترده مواجه بود. در دنیا گفته می شد که ما بعد از ۴۰ سال در تأمین برق مشکل داریم. بخشی از دلیل، آن بود که برخی نیروگاه ها به خاطر تفکر غیرجهادی و غیرانقلابی خاموش بودند و حق آن ها را نداده بودند.