فارس/ رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به وزیر اطلاعات آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ظرفیت های اطلاعاتی و امنیتی آنها برای تعمیق همکاری‌ها و تعاملات مقتضی میان وزارت اطلاعات و نیروهای مسلح را اعلام کرد.

سرلشکر باقری به وزیر اطلاعات پیام داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی، انتخاب حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب را به عنوان وزیر اطلاعات تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب

وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات ؛

حسن اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جنابعالی و انتصاب به عنوان «وزیر اطلاعات» که بیانگر تعهد، شایستگی، کارایی و توانمندی‌های آن برادر گرانقدر برای خدمت صادقانه و موفق در این سنگر خطیر است را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی شک نعمت بزرگ امنیت و آرامش پایدار در شرایط حساس و پرتلاطم منطقه‌ای و تهدیدات ناشی از توطئه‌های ائتلاف خبیث آمریکایی، انگلیسی، صهیونیستی که موجبات افتخار و عزت جهانی ایران و ایرانی را رقم زده است؛ مرهون الطاف و عنایات الهی و اخوت، هوشمندی ، هماهنگی، همکاری و هم‌افزایی خدشه ناپذیر جامعه اطلاعاتی کشور به‌ویژه نقش آفرینی‌های راهبردی وزارت اطلاعات و مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

در این رهگذر ضمن اعلام آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ظرفیت های اطلاعاتی و امنیتی آنها برای تعمیق همکاری‌ها و تعاملات مقتضی،دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های حوزه‌های ماموریتی وزارتخانه ، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و پیروی از منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند کریم و نعیم مسئلت می‌کنم .

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح