وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران به هر اقدام نابخردانه پاسخ حکیمانه و قاطعانه خواهد داد و هزینه‌ای به دشمن تحمیل خواهد کرد که از توان و قدرت او خارج باشد.

سخنان آخر وزیر پیشنهادی دفاع و خط‌ونشان برای دشمنان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی روز دوشنبه در دفاع از برنامه‌های خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدوارم همانند سه وزیر شهید این وزارتخانه چمران، فکوری و نامجو عاقبت ما ختم به شهادت شود چیزی که همه همرزمان من آرزوی آن را دارند.

وی با قدردانی از تلاشهای امیر سرتیپ حاتمی در ارتقای مجموعه وزارت دفاع گفت: همچنین از آیت الله رئیسی به واسطه اعتماد به اینجانب و نمایندگان هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی به دلیل حمایت تشکر می‌کنم.

وزیر پیشنهادی دفاع با بیان اینکه خدمت در دولت ولایی، انقلابی و مردمی مایه افتخار و همکاری و پاسخگویی در فضای اطمینان‌بخش مردمی و انقلابی مجلس شورای اسلامی مایه مباهات خواهد بود، گفت:  نیروهای مسلح بیش از هر زمان دیگر در یک جامعه راهبردی، همدلی و تعامل همه جانبه در مجموعه سازمان‌ها و نیروهای ارتش سپاه نیروی انتظامی و بسیج مستضعفان و وزارت دفاع در هماهنگی با ستاد کل نیروهای مسلح قرار دارند و گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا آماده حضور در همه صحنه‌های دفاع، سازندگی و جهاد همه جانبه با دشمنان و فتنه‌گران هستند.

وی اضافه کرد: خنثی سازی توطئه‌ها و تفرقه افکنی‌ها بین اعضای نیروهای مسلح و صیانت از اقتدار دفاعی در دستور کار قرار دارد که به فضل خدا تاکنون به یاس و ناامیدی دشمن در همه تبلیغات تهاجمی و زمینه سازی در فضای مجازی انجامیده است.

آشتیانی با بیان اینکه خدمتگزاران شما در وزارت دفاع همواره در همه دوره‌ها و مقاطع مختلف زمانی در صحنه‌های مقابله و مواجهه با فتنه‌ها و شیطنت‌های دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی و تهدیدات متصور علیه کشور و مخاطرات و بلایای طبیعی، حضور فعال چشمگیر و هوشیارانه داشته‌اند، گفت: هر گاه دشمنان قصد توطئه و تجاوز و شیطنت داشته‌اند طوری با آنان برخورد شد که منصرف، منهزم و سرشکسته صحنه را ترک کردند.

وزیر دفاع پیشنهادی اظهار کرد: آمریکا به عنوان نماد پوشالی و استکباری و قدرت، و تمامی ایادی زخم خورده و رژیم غاصب و جنایت پیشه صهیونیستی، مظهر گزافه‌گویی، خیال‌پردازی و استیصال که هر از گاهی از سر درماندگی و ترس رویا پردازی می کنند، به درستی می‌دانند و تجربه کرده‌اند که ایران اسلامی با تأسی از عاشورا و آموزه‌های معرفتی و تبعیت محض از امام حاضر خود با عزم و اراده راسخ به دنبال گسترش عدالت امنیت پایدار، دفاع از حقوق مستضعفین، حمایت همه جانبه از مقاومت و حذف نظام سلطه و یک جانبه گرایی در جهان از یک سو و آرامش در منطقه با تعامل و همکاری با کشورهای منطقه و همسایه است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران  به هر اقدام نابخردانه پاسخ حکیمانه و قاطعانه خواهد داد و هزینه‌ای به دشمن تحمیل خواهد کرد که از توان و قدرت او خارج باشد طوری که همانند گذشته برای آنان پشیمانی و شکست به دنبال داشته باشد.