مهر/ فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمن در صدد بر هم زدن بنیان خانواده هاست و بهترین سلاح مبارزه با این تهدیدات عمل به قرآن است.

امیر نصیرزاده: دشمن درصدد بر هم‌زدن بنیان خانواده‌ است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روابط عمومی ارتش؛ امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در آئین اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌ها این نیرو که به صورت وبیناری با یگان‌های نهاجا در سراسر کشور برگزار شد، بابیان اینکه قرآن سلاحی بسیار قوی برای نیرو های مسلح است گفت: در حال حاضر دشمن در صدد بر هم زدن بنیان خانواده هاست و برای این موضوع برنامه‌های زیادی پیش بینی کرده است و بهترین سلاح مبارزه با این تهدیدات عمل به قرآن و تمسک به عترت پیامبر اکرم(ص) است.

وی افزود: اگر به تعالیم قرآنی عمل کنیم هیچ تهدیدی نمی تواند بر ما غلبه کند و اگر از قرآن دور باشیم این تهدیدات تمام زندگی ما را در بر خواهد گرفت .

امیر نصیرزاده با اشاره به اینکه تنها راه نجات ما، توسل به قرآن وعترت است اظهار کرد: هر آن چیزی که انسان بخواهد در قرآن وجود دارد باید در آن تأمل و راه درست را انتخاب کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان این که پایگاه های ما ظرفیت پیشرفت در زمینه های قرآنی را دارد تصریح کرد: ما هنوز در مباحث قرآنی به نقطه مطلوب نرسیده ایم و از فرماندهان و روسای یگان ها خواستار تلاش دو چندان و مداوم هستیم تا انشاءلله در آینده نه چندان دور شاهد رشد و ترقی در زمینه های قرآنی باشیم.