ایسنا/ یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به رئیسی و وزرا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روح الله متفکر آزاد در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر احمد راستینه هفشجانی نماینده شهرکرد به همراه ۴۷ نفر از نمایندگان به وزیر نفت در خصوص لزوم رسیدگی به مشکلات جدی کارگران زیرمجموعه پالایشگاه ها و پتروشیمی ها.

تذکر امیرقلی جعفری بروجنی نماینده بروجن به وزیر نیرو در رابطه با ضرورت تکمیل طرح آبرسانی جهت تامین آب شرب ۴۵۰ هزار نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری.

تذکر زهره الهیان نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس به همراه ۵۱ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص لزوم تسریع در توزیع واکسن با توجه به ظرفیت تولید چند میلیونی واکسن داخلی در ماه.

تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت به وزیر راه و شهرسازی و نیرو درباره ضرورت بهسازی، تعریض، لکه گیری و اصلاح پیچ های خطرناک محورهای مواصلاتی پیرانشهر به سردشت. همچنین در تذکری به وزیر نیرو در خصوص ضرورت تسریع در رسیدگی به مشکلات فاضلاب سردشت.

تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل به همراه ۴۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور در خصوص لزوم حل مشکل جذب آموزش دهندگان تک نفره نهضت سوادآموزی. همچنین در تذکری به همراه ۱۷ نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، همچنین به همراه ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درباره ضرورت افزایش توجه به میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی به خصوص در شهرستان های لاهیجان و سیاهکل، همچنین در تذکری به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی لزوم تسریع در اجرای مصوبه برای تامین روشنایی جاده گردشگری سیاهکل به دیلمان، همچنین در تذکری به همراه ۲۷ نفر از نمایندگان به وزیر کار در خصوص ضرورت لحاظ  طرح کشاورزی در جذب مشاغل و ایجاد تدابیر لازم جهت پرداخت حق بیمه اجباری برای کشاورزان.

تذکر موسی احمدی نماینده دیر به وزیر ورزش درباره ضرورت تکمیل و تجهیز سالن ورزشی در شهرستان های دیر و کنگان و جم و عسلویه.