آخرین خبر/ حکومت جدید در افغانستان با وجود اعلام زمان بندی‌های مختلف هنوز معرفی نشده است و در عین حال درگیری‌ها در استان «پنجشیر» تنها استان خارج از کنترل طالبان ادامه دارد.

آخرین خبرها از پنجشیر؛ درگیری میان طالبان و نیروهای مقاومت همچنان ادامه دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آخرین خبرها از این ولایت حاکی از آن است که درگیری میان طالبان و نیرو‌های استان «پنجشیر» ادامه دارد و طالبان این منطقه را از چهار طرف تحت محاصره گرفته است، هرچند دیروز نیز مدعی کنترل بر سراسر این منطقه شده بودند.

به گزارش میزان، آخرین خبرها از پنجشیر نشان می‌دهد تنها یک ولسوالی از این استان تحت کنترل طالبان است و طالبان هنوز به این گزارش‌ها واکنشی نشان نداده است.

اتهام مقاومت پنجشیر علیه پاکستان

بنا بر گزارش اسپوتنیک، نیروهای مقاومت دره پنجشیر افغانستان روز دوشنبه، پاکستان را به ارائه پشتیبانی هوایی و زمینی به طالبان جهت تصرف این ولایت متهم کردند.

پاکستان: حملات هوایی به پنجشیر کار ما نبود

به گزارش مهر، سخنگوی ارتش پاکستان حملات پهپادی این کشور و حمایت از طالبان در جریان درگیری های ولایت پنجشیر افغانستان را تکذیب کرد.

خروج از افغانستان همچنان ممنوع است

طالبان می‌گویند تا زمان آغاز کار حکومت جدید، شهروندان و افراد دارای اسناد قانونی همچنان اجازه ترک افغانستان را نخواهند داشت.

حکومت جدید افغانستان به زودی معرفی می‌شود

سخنگوی طالبان، اعلام کرد «تصمیم‌های مربوط به ساختار حکومت جدید اخذ شده، اما موضوع‌های فنی همچنان باقی است؛ آماده سازی برای اعلام حکومت به پایان رسیده و حکومت جدید به زودی معرفی خواهد شد.»