پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عمل جراحی لیپوماتیک کلینیک زیبایی چهره نگار

 چندین روش برای خلاص شدن از شر اضافه وزن و میزان چربی زیاد در بدن وجود دارد. به طور کلی، افرادی که مشکل وزن دارند، ابتدا با توجه به نوع بدن، جنسیت و سن از برنامه تغذیه ای استفاده می کنند. اگر رژیم های حمایتی با فعالیت های ورزشی موثر نباشند، راه حل های زیبایی مطرح می شوند.

 در برخی افراد حتی پس از کاهش وزن، چربی همچنان در برخی از نقاط بدن باقی می ماند و ممکن است باعث عدم تناسب اندام شود. از بین بردن چربی های سرسخت بسیار دشوار است. در این شرایط، یکی از روش هایی که برای حذف چربی اضافی بهترین نتیجه را از آن خواهید گرفت، عمل جراحی لیپوماتیک یا پیکرتراشی است.

عمل جراحی لیپوماتیک

لیپوماتیک چیست؟

این روش که به آن پیکرتراشی یا لیپوساکشن اینفراسونیک نیز گفته می شود، فرایند خلا کشیدن چربی اضافی بدن با کانول های ارتعاشی لیپوساکشن است. هدف از برداشتن چربی با لیپوماتیک، کاهش وزن و لاغری نیست؛ بلکه فرم دادن به بدن است. این روش با دستگاه لیپوماتیک تأیید شده توسط FDA انجام می شود. اگر چه نتیجه پس از بهبودی بعد از عمل به وضوح قابل مشاهده است؛ اما نتیجه نهایی پس از 2-3 ماه مشخص می شود. این روش در مقایسه با روش های اعمال شده بر روی پوست و سایر روش های لیپوساکشن بسیار موثرتر است و مزایای بالایی دارد.

مطالب مرتبط : چنانچه نیاز به دریافت مشاوره جهت عمل جراحی بینی عروسکی دارید به سایت کلینیک زیبایی چهره نگار مراجعه نمایید...

کاربرد دستگاه لیپوماتیک چگونه است؟

مهم ترین نکته برای کسانی که جراحی پیکرتراشی را بررسی می کنند، سوال در زمینه نحوه انجام لیپوماتیک است. در نتیجه درخواست بیمار و ارزیابی پزشک، مناطقی که در آن لیپوماتیک انجام می شود و میزان بافت چربی که باید برداشته شود، مشخص می شود.

 بسته به تعداد ناحیه مورد استفاده و میزان چربی که باید برداشته شود، یکی از روش های بی حسی موضعی یا عمومی انجام می شود. دستگاه پیکرتراشی با کانول ارتعاشی خود بافت چربی را تجزیه می کند. سپس، تکه های چربی با استفاده از خلاء موجود در لوله از بدن خارج می شوند. میزان چربی حذف شده توسط پزشک تعیین می شود. بیمار در همان روز یا معمولا 1 روز پس از عمل مرخص می شود. مانند هر عملی بعد از این روش نکاتی وجود دارد که باید مورد توجه و رعایت قرار گیرند.

نکته : چنانچه نیاز به دریافت مشاوره جهت جراحی لیزیک دارید به سایت کلینیک زیبایی چهره نگار مراجعه نمایید...

لیزیک چشم

از روش پیکرتراشی برای از بین بردن چربی چه مناطقی می توان استفاده کرد؟

سوال دیگر این است که از این روش در چه مناطقی از بدن استفاده شود. تقریبا در هر ناحیه ای مانند کمر، شکم، زیر چانه، بازو، پا استفاده می شود. پس از کاهش وزن، بدن سفت می شود، چربی از بین می رود و بنابراین لاغری منطقه ای حاصل می شود.

 شایع ترین نواحی برای این عمل عبارت اند از: لگن، قسمت داخلی ساق پا، بالای بازو، قفسه سینه و شکم. هر فردی که بالای 18 سال دارد و مبتلا به بیماری مزمن نیست، می تواند با روش پیکرتراشی چربی اضافی بدن خود را از بین ببرد.

 پزشک شما را از قبل با جزئیات معاینه کرده و اطمینان می دهد که قبل و بعد از این عمل مشکلی نخواهید داشت. اگر بیماری مزمن دارید یا در معرض خطر مشکلات سلامتی بعد از روش پیکرتراشی هستید، قطعا پزشک شما را از این مشکلات آگاه خواهد کرد.

آیا آثار حذف چربی با روش لیپوماتیک دائمی است؟

بله، این اثرات دائمی هستند؛ زیرا باید پس از آن تغذیه و رژیم غذایی خود توجه کنید. اگر از رژیم غذایی سرشار از پروتئین، کربوهیدرات و چربی کم پیروی کنید، چاق نمی شوید. بنابراین، می توانید وضعیت خود را پس از استفاده از این روش حفظ کنید. با این حال، اگر به زندگی غیر فعال و عادات بد غذایی قدیمی خود ادامه دهید، بازیابی چربی اجتناب ناپذیر است.

عمل جراحی لیپوماتیک

مزایای استفاده از روش پیکرتراشی چیست؟

  • نه تنها باعث چربی سوزی می شود، بلکه باعث افزایش میزان کلاژن نیز می شود و افتادگی بدن از بین می رود و به فرم دهی بدن کمک می کند.
  • از آنجا که فرآیند برداشتن چربی در این روش با کانول انجام می شو ، جای زخم برش کوچک است.
  • احتمال کبودی بسیار کم است.
  • زمان انجام این عمل نسبت به سایر روش ها کمتر است.
  • امکان استفاده مجدد از چربی جمع آوری شده برای تزریق چربی پس از عمل وجود دارد.
  • حذف چربی بدون درد صورت می گیرد؛ زیرا روشی است که بدون آسیب رساندن به بافت ها و اعصاب انجام می شود.
  • این روش یک برنامه لیپوساکشن همگن را ارائه می دهد. بنابراین، در این روش زیبایی هیچ جای زخمی بر جای نمی ماند. با استفاده از پیکرتراشی، ظاهر سلولیت کاهش می یابد. 
  • این عمل یک برنامه راحت برای پزشک و بیمار ارائه می دهد. بازیابی به سرعت انجام می شود و احتمال عوارض جانبی بسیار کم است.

مطالب مرتبط : چنانچه نیاز به دریافت مشاوره جهت عمل جراحی لیزیک چشم دارید به سایت کلینیک زیبایی چهره نگار مراجعه نمایید...

روند بهبودی بعد از لیپوماتیک چیست؟ چه چیزی را باید در نظر گرفت؟

در روش لیپوماتیک، می توانید روز بعد به انجام کارهای روزانه خود ادامه دهید؛ زیرا عمل بدون درد و با یک برش کوچک انجام می شود. البته روند بهبودی به میزان چربی برداشته شده و تعداد نواحی انجام شده نیز مربوط می شود. شما می توانید در عرض 2 هفته کاملا به زندگی عادی بازگردید.

 ممکن است سه تا چهار روز بعد از عمل کمی درد داشته باشید؛ اما بعد از 4 روز درد به تدریج کاهش می یابد. برای استحمام باید شش تا پنج روز منتظر بمانید و از کمپرس گرم یا سرد استفاده کنید تا کبودی ایجاد نشود.

این سوال که چگونه کبودی پس از لیپوماتیک را از بین ببرم، ممکن است در ذهن شما ظاهر شود. از آنجا که بافت ها در این فرایند آسیب نمی بینند، کبودی بیش از حد ایجاد نمی شود. پس از عمل پیکرتراشی، حرکات سنگین نباید انجام شود و از هیچ دارویی، به جز مسکن های توصیه شده توسط پزشک، نباید استفاده کرد. همچنین از حرکات ناگهانی باید اجتناب شود؛ زیرا ممکن است در اثر بیهوشی احساس سرگیجه داشته باشید. بعد از لیپوماتیک، باید ورزش و پیاده روی های طولانی را تا زمان بهبودی کامل متوقف کنید.

نکته : برای استعلام قیمت عمل جراحی بینی عروسکی دارید به سایت کلینیک زیبایی چهره نگار مراجعه نمایید...

قیمت لیپوماتیک چگونه تعیین می شود؟

قیمت پیکرتراشی با توجه به ناحیه مورد استفاده، میزان چربی حذف شده، کیفیت دستگاه و تجربه پزشک متفاوت است. برای مشاوره می توانید با جراح پلاستیک معتبر صحبت کنید.

  • جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت عمل جراحی لیپوماتیک کلینیک زیبایی چهره نگار به سایت ما به نشانی https://clinicchehrenegar.ir مراجعه نمایید...