ایسنا/ رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد زرگر رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران را تسلیت گفت.

پیام رئیس قوه قضائیه برای درگذشت قاضی زرگر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت قاضی شجاع، انقلابی و متعهد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد زرگر، رئیس فقید دادگاه انقلاب تهران موجب تأثر و تألم اینجانب و همه همکاران دستگاه قضا و نیروهای انقلابی شد.

حضرت حجت الاسلام آقای زرگر قبل از انقلاب اسلامی در مسیر حرکتی حضرت امام (ره) و در راه مبارزه با رژیم ستم شاهی فعال بودند و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا پایان عمر شریفشان در کسوت قضا در گسترش عدالت و دفاع از حقوق مردم و مقابله با عناصر فاسد، مافیای مواد مخدر و جریانات مخل امنیت فعالیت و به حول و قوه الهی در همه مسئولیت‌هایی که بر عهده داشتند، موفق بودند.

قاطعیت، شجاعت و تلاش مخلصانه و دلسوزانه برای اصلاح و تعالی جامعه از صفات بارز این قاضی برجسته بود، جناب اقای زرگر از یادگاران بزرگانی، چون آیت‌الله شهید دکتر بهشتی و آیت‌الله شهید قدوسی بودند.

اینجانب، ضمن تسلیت این ضایعه مؤلمه به خانواده محترم زرگر، همکاران ایشان در دادگاه انقلاب اسلامی تهران و دیگر بخش‌های قضایی و سایر بستگان و مُعزّا، برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

غلامحسین محسنی اژه‌ای