پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آیا تاکنون از کلید و پریز دلند استفاده کرده‌اید؟ آیا از قیمت کلید و پریز دلند اطلاعی دارید؟ و یا می‌دانید که برای خرید کلید و پریز دلند به کدام فروشگاه مراجعه کنید؟ آیا می‌دانید نمایندگی کلید و پریز دلند نزدیک محل سکونت شما کجا واقع شده است؟

کلید و پریز دلند

کلید و پریز دلند یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کالاهای الکتریکی ایران است که در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنوع کلید و پریز دلند به حدی بالاست که هر نوع سلیقه و دکوراسیونی را تحت پوشش قرار می‌دهد. همان طور که می‌دانید کلید و پریز جزو آن دسته از لوازم برقی است که در بیشتر ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و تأثیر بسیار زیادی بر روی دکوراسیون خانه ایجاد کرده و به محیط خانه جلوه خاص می‌بخشد به خصوص اگر این قطعات کوچک از نوع کلید و پریز دلند باشد.

کلید و پریز شرکت دلند در طرح و رنگ‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود تا به راحتی بتوان آن را با هر نوع کاغذ دیواری و یا دیوار پوش‌های دیگر ست کرد. همچنین انتخاب کلید و پریز دلند بر اساس رنگ و طرح مبلمان و نوع دکوراسیون نیز تأثیر به سزایی بر زیبایی و جذابیت خانه یا محل کارتان خواهد داشت. وقتی به نمایندگی کلید و پریز دلند و یا فروشگاه‌های عرضه کننده لوازم الکتریکی مراجعه می‌کنید با مدل‌های مختلف کلید و پریز دلند همچون مدل آسا، مدل آوا، مدل آدا، مدل آریا، مدل رایان و مدل سیلور روبرو خواهید شد. که هر کدام از لحاظ طراحی نوع ساختار و قیمت با یکدیگر متفاوتند برخی از این مدل‌ها به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند در بین مصرف‌کنندگان بسیار پر طرفدار بوده و بیشتر از مدل‌های دیگر خریداری می‌شوند.

در ادامه ضمن معرفی شرکت سازنده کلید و پریز دلند به طور خلاصه نکات مهم و تأثیرگذار بر قیمت کلید و پریز دلند را شرح خواهیم داد و چند نمونه از انواع پر فروش این قطعات را معرفی خواهیم کرد. اگر قصد خرید کلید و پریز دلند را دارید پیشنهاد می‌کنیم ضمن مطالعه این مقاله به سایت نمایندگی کلید و پریز دلند آریا ایمن مراجعه کرده و بهترین و مناسب‌ترین مدل کلید و پریز دلند را برای ساختمان خود خریداری کنید.

شرکت صنایع دلند الکتریک

یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده کلید و پریز، شرکت دلند الکتریک می‌باشد. که انواع کلید و پریز دلند توکار و روکار را در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید و در بازار عرضه می‌نماید. این شرکت از سال ۱۳۶۱ تأسیس شده و تاکنون به فعالیت‌های خود به صورت گسترده و کاملاً استاندارد ادامه داده است به طوری که در طی چندین دوره از فعالیت خود موفق به دریافت لوح‌های تقدیر و نشان‌های طلایی استاندارد شده است. شرکت دلند در اکثر شهرها نمایندگانی برای فروش محصولات خود دارد که به صورت آنلاین و حضوری ارائه خدمت می‌نمایند.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت کلید و پریز

انواع کلید و پریز دلند

 

از جمله عواملی که بر قیمت کلید و پریز دلند تأثیرگذار است جنس آن است. جنس‌های چرم، چوب، پلاستیکی، برنج و حتی جواهر و کریستال در ساخت کلید و پریز مورد استفاده قرار می‌گیرد که هر کدام بر حسب نوع جنسشان، قیمت مختص به خود را دارند. از دیگر پارامترهای تأثیرگذار بر قیمت کلید و پریز، تعیین میزان ایمنی آن است برخی از انواع کلید و پریز دلند از جنس پلی امیدهای نسوز ساخته شده‌اند که از خطر آتش گرفتن جلوگیری می‌کند. همچنین در برخی از انواع مدل کلید و پریز دلند از حلقه‌های فنری در گلوگاه سوراخ‌های پریز استفاده شده است که مانع اشتعال و جرقه می‌شود.

برخی از کلید پریزهای دلند برای ایمنی کودکان دارای در پوش پلاستیکی هستند تا کودک دست خود و یا اجسام را به داخل سوراخ پریز فرو نکنند. همچنین شرکت دلند برخی از کلید پریزهای خود را از جنس ضد آب ساخته است تا میزان امنیت این قطعات را بالا ببرد. خرید کلید و پریز دلند به طور مستقیم از نمایندگی کلید و پریز دلند نیز بر میزان قیمت این محصولات اثر گذاشته و منجر به صرفه جویی در هزینه‌تان می‌شود. همچنین میزان کیفیت، نوع طراحی و ظاهر کلید و پریز دلند هم از جمله عوامل تأثیرگذار بر قیمت آن است که در برخی از کلید و پریزها یکی از عوامل افزایش قیمت محسوب می‌شود. اما در هر صورت کلید و پریز دلند با توجه به کیفیت و امنیت بالای این لوازم الکتریکی و نوع طراحی‌های متنوع آن، از قیمت‌های بسیار باصرفه‌ای برخوردارند.

  • کلید پریز مدل رایان

کلید و پریز دلند مدل رایان از انواع کلید و پریزهای پر فروش و محبوب شرکت دلند الکتریک می‌باشد که مکانیزمی مشکی یا ذغالی داشته و متناسب با هر نوع دکوراسیونی می‌باشد و بیشتر سلیقه‌ها را تحت پوشس قرار می‌دهد. این مدل کلید و پریز دلند از ایمنی بسیار بالا برخوردار بوده و در برابر آتش سوزی، جرقه و برق گرفتی کاملاً ایمن هستند.

  • کلید و پریز دلند مدل سیلور

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کلید و پریز دلند، مدل سیلور می‌باشد که از مکانیزم‌هایی با رنگ‌های ذغالی، سفید، و مشکی ساخته شده‌اند. قاب این کلید و پریزها از لحاظ طرح و رنگ بسیار متنوع بوده و از لحاظ ایمنی در سطح بالا و کاملاً استاندارد می‌باشد.

  • کلید و پریز دلند مدل آریا

این کلید و پریز نیز همانند کلید پریزهای مدل سیلور و رایان جزو پر فروش‌ترین محصولات شرکت دلند الکتریک می‌باشد. کلید و پریز دلند مدل آریا از مکانیزم‌ها و قاب‌های رنگارنگ در طرح های متنوع تولید شده و متناسب با تمام سلیقه‌ها و دکوراسیون‌ها می‌باشد. این مدل نیز از لحاظ ایمنی در سطح استاندارد بوده و از هر گونه خطرات ناشی از برق گرفتی و آتش سوزی جلوگیری می‌کند.

کلید و پریز دلند مدل آسا

کلید و پریز دلند مدل آسا با طراحی ساده و زیبا یکی از مدل‌های محبوب و پر طرفدار شرکت دلند الکتریک می‌باشد که از تنوع رنگ و طرح بسیار بالایی برخوردار است. میزان ایمنی این کلید و پریزها استاندارد بوده و هیچ گونه خطری را برای استفاده کنندگان بوجود نمی‌آورد.

برای اطلاع از قیمت کلید و پریز دلند و مدل‌های پر فروش آن و نیز جهت تهیه خرید کلید و پریز دلند می‌توانید به سایت آریا ایمن مراجعه کنید و ضمن بازدید از تمامی محصولات عرضه شده توسط این فروشگاه از راهنمایی مشاوران نمایندگی کلید و پریز دلند نیز بهرمند شوید.