عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان می‌گوید اگر بازیکنان این تیم دقت بیشتری داشتند می‌توانستند پرسپولیس را شکست دهند.

شکوری: از این بازی برای بردن سپاهان درس می‌گیریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی درباره این مسابقه گفت: بازی مقابل پرسپولیس به ویژه در ورزشگاه آزادی سخت است. این تیم صدر جدول است اما بازیکنان ما هم بسیار جوان هستند. بودجه پیکان با همه تیم‌های لیگ برتری را مقایسه کنید. در این حالت مشخص می‌شود  تیم ما امروز خیلی خوب بازی کرد. در مقاطعی می‌توانستیم برنده باشیم. این را باید بازیکنان جوان یاد بگیرند که مقابل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و هر تیم بزرگ دیگری فرصت آنچنانی نخواهند داشت و باید از فرصت‌ها استفاده کنند.

او سپس درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر سپاهان اضافه کرد: هفته بعد با سپاهان بازی داریم. بچه‌های ما باید از این تساوی درس بگیرند. با این حال خوب بازی کردند. مقابل پرسپولیس می‌توانستند برنده باشند. تماشاگران در این مسابقه دیدند پیکان چقدر خوب بازی کرد و موقعیت‌های گل خیلی خوبی داشت. این جوانان می‌توانند قطعاً آینده فوتبال را تأمین کنند. فلسفه باشگاه پیکان تزریق بازیکنان خوب به تیم‌های ملی در آینده است. همانگونه که چند بازیکن را در رده‌های سنی و حتی تیم ملی بزرگسالان داریم اطمینان داشته باشید این روند را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم بهترین استفاده را از موقعیت‌ها ببریم. 

او سپس درباره شرایط پیکان در جدول رده بندی عنوان کرد: شرایط ما در جدول زیاد مناسب نیست. اما با توجه به فوتبالی که بازی می‌کنیم از لحاظ فنی زیاد نگران نیستیم. اگر بازی هفته گذشته با تراکتور را نگاه کرده باشید حتما با ما هم عقیده هستید که 7-8 موقعیت خیلی خوب داشتیم. مثل امروز که 3-4 موقعیت خیلی خوب داشتیم. شاید حتی فرصت‌های ما از پرسپولیس بهتر بود. بازی‌های قبلی هم همین روند را داشتیم  و شاید بیشتر از این فرصت ایجاد کردیم اما متاسفانه مقابل تراکتور یک بر صفر باختیم. استفاده از جوانان هزینه دارد اما همین‌جا به نفرات جوان‌مان می‌گویم برای اینکه بتوانند رقابت کنند و در عرصه ملی و باشگاهی موفق باشند باید بتوانند گل بزنند و بروند و بجنگند تا جایگاه خود را در جدول تثبیت کنند. سال‌ها خودم به عنوان یک بازیکن جوان در این تیم‌ها بازی کردم و می‌دانم اگر جوانان بخواهند  می‌توانند بهترین اتفاقات را رقم بزنند شک نکنید هفته آینده بازی بهتری مقابل سپاهان انجام خواهیم داد.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه پیکان حاضر است هزینه خرید سیستم VAR را بدهد، گفت: باشگاه پیکان قطعاً‌ از سیستم VAR استقبال می‌کند. در جلسه امروز با رئیس فدراسیون فوتبال همه باشگاه‌ها موافق ورود این سیستم بودند و اگر باشگاه‌ها هزینه بدهند قطعاً پیکان هم مثل دیگران این کار را انجام خواهد داد.  باید ابتدا استادیوم خود را مشخص کنیم و سپس تجهیزات را به آن بیاوریم.  اما استفاده از VAR پروسه‌ای طولانی مدت است و اینگونه نیست که ظرف 3-4 هفته آینده بتوانیم این سیستم را وارد کشور کنیم. در بهترین حالت برخی ورزشگاه‌های ما از ابتدای فصل آینده می‌توانند از این سیستم استفاده کنند. طبق الزامات فیفا و AFC ابتدا باید داوران آموزش ببینند. باید تجهیزات آماده شود و باید چند ماه به صورت آفلاین از این سیستم استفاده کنیم. ما هم به دلیل بدون تماشاگر بودن و اینکه زیاد از امتیازهای استانی و اینچنینی برخوردار نیستم قطعاً از VAR استقبال می‌کنیم.