مهاجم ون پارس می گوید به صعود امیدوار نیستند ولی برای حفظ شخصیت تیمی می جنگند.

کر ملا چعب: کمترین کار را برای آن هوادار کردم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، ون پارس دو‌ بر صفر در هفته بیست و هشتم نتیجه را واگذار کرد. رضا کرملاچعب در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: تمام تلاشمان را کردیم بهترین نتیجه را بگیریم چون ما دو‌ هفته بد را پشت سر گذاشتیم و‌ با این برد روحیه تیم را بالا آوردیم. درست است امیدمان به صعود کم شده اما باز هم تمام تلاشمان را می کنیم در هفته های آینده بهترین نتایج را بگریم. 

او در مورد اینکه با این برد استارت سقوط خلیج فارس را زدند ادامه داد: تیم خوبی بود ولی الان که داریم به جدول نگاه می کنیم پنج امتیاز با منطقه سقوط اختلاف دارند. 

این بازیکن در مورد عملکردش عنوان کرد: من یک پنالتی گرفتم،هشت گل زدم و سه پاس گل هم دادم و امسال تا به اینجای کار خیلی برایم خوب بوده و دوست دارم آمارم را بهتر هم بکنم . فقط حیف که دیگر شانس زیادی برای صعود نداریم اگرچه تیم مان را تا جایی که بشود بالا نگه می‎‌داریم.

کرملاچعب در پایان در مورد نقدیم کردن پیراهنش به هوادار استقلال خوزستان در بازی قبل افزود: اول از همه در مورد بازی بگویم واقعا به نظرم یکی از بهترین بازی های لیگ یک‌ بود ‌و‌هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند و استقلال خوزستان از همان یک غفلت ما استفاده کرد و گل زد. من هوادار و نوشته اش را روی سکو ها دیدم و چون دیدم بخاطر گرفتن یک پیراهن به ورزشگاه آمده و آنطور که خودش می کفت طرفدار سرسخت فولاد است و من هم کمترین کاری که می‌ توانستم این کار را بکنم این بود که پیراهنم را به او  بدهم و کار بزرگی نکردم.