شهر خودرو در دقایق پایانی بازی با استقلال از آرمان رمضانی گل خورد تا یک فرصت مهم دیگر برای ماندن در جدول بازی های لیگ برتر را از دست دهد.

پایان مایوس کننده یک تیم پرتلاش در آزادی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، تلاش تیم شهر خودرو برای ماندن در لیگ برتر هفته  هاست آغاز شده. هفته هاست از تیم داوود سید عباسی در برابر حریفان بازی های خوب می بینیم. بازی هایی که حتی منجر به برد این تیم شده است. از جمله برد یک بر صفر در برابر نفت مسجد سلیمان. در برخی از بازی ها هم شهر خودرو تا برد یک قدم فاصله داشت. نمونه اش بازی با گل گهر که 3-1 بازی را پیش افتاد اما با نتیجه مساوی 3-3 بازی را به پایان برد. یا در برابر صنعت نفت برای کسب یک امتیاز کمتر از 10 دقیقه زمان می خواست اما در همان دقایق گل مساوی را خورد.

شهر خودرو در دور برگشت اصلا نشان از یک تیم در حال سقوط نداشت. تیمی پر تلاش بود؛ تیمی که هنوز امیدهای خود را برای ماندن از دست نداده است و به طور حتم به این تلاش در بازی های باقی مانده ادامه خواهد داد. در نهایت اگر شهر خودرو در جدول بازی ها باقی بماند مزد زحمات خود را خواهد گرفت و در صورت سقوط نباید خود را سرزنش کند چون در زمین از هیچ تلاشی برای کسب امتیاز کوتاهی نکرد. از همه مهمتر فوتبال ادامه داد؛ شهر خوردو به همان سرعتی که ازلیگ برتر به لیگ یک می رود، می تواند به لیگ برتر برگردد.
شاید اگر استرس سقوط همراه شهر خودرو نبود این تیم در بازی های دور برگشت امتیازات حساسی را به دست می آورد چرا که به معنی واقعی کلمه این تیم در دور برگشت بازی ها یک تیم پر تلاش نشان داد. هر چند برای نجات و ماندن کمی دیر شده است اما به داوود سید عباسی و تیمش حق می دهیم با امید بازی های باقی مانده را دنبال کنند. به این خاطر که در فوتبال هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد.