لوکاس واسکز پس از شکست خانگی برابر و یا رئال اعتراف کرد که شانس رئال مادرید برای قهرمانی در لالیگا از بین رفته و باید روی لیگ قهرمانان و کو پا دل ری تمرکز کنند.

لالیگا تمام شد، باید در دو جام دیگر قهرمان شویم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در برنابئو و در حالی که دو بار از ویارئال پیش افتاده بود، در نهایت 2-3 شکست خورد. فاصله رئال با بارسلونای صدرنشین با یک بازی بیشتر 12 امتیاز است و اگر بارسا فردا خیرونا را ببرد، حاشیه امنیتش را به 15 امتیاز افزایش خواهد داد.

لوکاس واسکز در پایان بازی گفت: «بازی سختی بود و در سطح خودمان نبودیم. تقریبا در هیچ لحظه‌ای از بازی شرایط مطلوب و راحتی در زمین نداشتیم. ویارئال خوب و خطرناک کار کرد و می‌دانست چطور از شانس‌هایش استفاده کند. ما در حفظ و کنترل توپ خوب کار نکردیم و به خصوص در مترهای پایانی نیز بی‌دقت بودیم. باید بیشتر تلاش کنیم تا دیگر چنین شکست‌هایی را تجربه نکنیم.»

لوکاس در مورد افت تیم پس از برتری 0-4 برابر بارسا گفت: «برابر بارسا عالی بودیم ولی بازی پرفشاری بود و به همین دلیل حفظ توان بدنی و انگیزه برای بازی برابر ویارئال دشوار شد. این بازی تمام شد و باید به چلسی فکر کرد. شکست از ویارئال به ما برای پیروزی برابر چلسی کمک خواهد کرد.»

ناامیدی از قهرمانی لالیگا: «واضح است که تقریبا امیدها به قهرمانی لالیگا از دست رفته و بارسا می‌تواند دوشنبه شب فاصله‌اش را به 15 امتیاز افزایش دهد. ما باید روی لیگ قهرمانان و کوپا دل ری تمرکز کنیم و در آن دو جام قهرمان شویم.»