فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، شب گذشته صحنه جالبی را در بازی برابر رایو وایه‌کانو رقم زد.

شوت والورده روی بالکن همسایه ورزشگاه!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لالیگا در ورزشگاه خانگی رایو وایه‌کانو به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 2-3 شکست خورد. 

آنها با این نتیجه رکورد شکست‌ناپذیری‌شان در لالیگا را هم از دست دادند و علاوه بر این، صدر جدول این رقابت‌ها را نیز به بارسلونا واگذار کردند تا شرایط برای این تیم کمی دشوار شود. 

والورده در چند هفت اخیر یکی از ستاره‌های رئال مادرید بوده و موفق شده است هشت گل در لالیگ و لیگ قهرمانان به ثمر برساند، به همین دلیل کارلو آنچلوتی روز گذشته او را در ترکیب اصلی قرار داد تا در غیاب کریم بنزما بتواند شرایط را تا حدی به سود رئال مادرید تغییر دهد. 

اما در روزی که تمامی بازیکنان رئال مادرید نمایش ضعیفی از خود ارائه کردند، این بازیکن اروگوئه‌ای نیز نتوانست به داد آنچلوتی برسد و حتی صحنه‌ جالبی را رقم زد که نشان می‌داد تا چه حد از روزهای اوجش فاصله گرفته است. 

یکی از ضرباتی که والورده پس از ارسال یک کرنر از سوی هم تیمی‌هایش به سمت دروازه حریف زد در نهایت باعث شد که توپ به دست تماشاگران برسد، اما نه تماشاگرانی که درون ورزشگاه و روی سکوها حضور داشتند!

در ویدئویی که در توییتر منتشر شده مشخص است که او شوتی را می‌زند و سپس توپ را دنبال می‌کند که از ورزشگاه خارج شده و روی بالکن طبقه دوم خانه‌ای که در همسایگی ورزشگاه قرار داشت به دست تماشاگرانی که آنجا ایستاده بودند می‌رسد و این موضوع باعث خشم و ناراحتی والورده از عملکرد نه چندان خوب خودش می‌شود.