رئال مادرید پس از ال‌ کلاسیک وی رفت لالیگا 15 امتیاز از دست داده و روند نتایج سینوسی این تیم همچنان ادامه دارد.

خونریزی رئال پس از ال‌ کلاسیک و شروع شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته با توقف خانگی برابر اتلتیکو مادرید یک قدم دیگر از قهرمانی لالیگا دورتر شد و اگر بارسا امشب آلمریا را شکست دهد، کسب قهرمانی برای رئال چیزی شبیه به معجزه خواهد بود. به فاصله 15 هفته تا پایان لالیگا هیچ تیمی نتوانسته فاصله 10 امتیازی با صدرنشین را جبران کند و بارسا هم در تاریخش چنین فاصله امتیازی را از دست نداده است.

کارلو آنچلوتی در ابتدای فصل گفته بود که یکی از اهداف مهم رئال فتح لالیگا خواهد بود. از سال 1989 سابقه نداشته که یک مربی بتواند رئال را دو بار متوالی قهرمان لالیگا کند. لئو بین هاکر هلندی 34 سال پیش به این موفقیت رسید، ولی کارلتو بعید است بتواند رکورد مربی هلندی را تکرار کند.

افت رئال دقیقا پس از بازی رفت برابر بارسا شروع شد. رئال در برنابئو ضمن ارائه یک بازی برتر توانست 3-1 بارسا را شکست دهد و فاصله‌اش در صدر را به سه امتیاز افزایش داد. پس از آن رئال مادرید از 42 امتیاز ممکن تنها 27 امتیاز کسب کرده و 15 امتیاز از دست داده است. رئال به ویارئال، رایووایه‌کانو و مایورکا باخته و برابر سوسیداد، اتلتیکو و خیرونا نیز متوقف شده است.

در همین مقطع بارسلونا از 14 بازی خود 13 برد کسب کرده و تنها برابر اسپانیول با تساوی 1-1 متوقف شده است. خونریزی رئال پس از ال‌کلاسیکوی رفت شروع شد و هنوز متوقف نشده است. رئال حالا همه تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان و کوپا دل ری خواهد گذاشت و در لالیگا فقط چشم به معجزه دارد.