رئال مادرید با پیروزی برابر لیورپول راهی مرحله یک چهارم نهائی لیگ قهرمانان شد و حالا باید منتظر آشنا شدن با حریفش باشد.

قرعه‌کشی: دوست نداریم تو حریف ما باشی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هفت تیمی که ممکن است در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان روبروی رئال مادرید قرار بگیرند از همین حالا مشخص هستند و قرعه‌کشی روز جمعه تکلیف دیدارهای این مرحله را روشن خواهد کرد.

سه باشگاه ایتالیایی (ناپولی، میلان و اینتر)، دو باشگاه انگلیسی (منچسترسیتی و چلسی)، یک باشگاه پرتغالی (بنفیکا) و یک باشگاه آلمانی (بایرن مونیخ) گزینه‌های رویارویی با رئال مادرید در این مرحله هستند.

در این مطلب حریفان این تیم در مرحله بعدی را به ترتیب از سخت‌ترین قرعه به راحت‌ترین آنها بررسی خواهیم کرد.

منچسترسیتی (درجه سختی 9): شاید این قرعه سخت‌ترین گزینه ممکن برای هر دو تیم باشد. پپ گواردیولا هم روی نیمکت سیتی فصل فوق العاده‌ای نداشته و در لیگ برتر هم در تعقیب آرسنال است. اما تنها نام ارلینگ هالند می‌تواند سایر رقبا را بترساند، خصوصا پس از پنج گلی که در بازی برابر لایپزیش به ثمر رساند. اما نام‌های دیگری مانند کوین دی بروینه، برناردو سیلوا و جک گریلیش هم می‌توانند دردسرساز باشند.

بایرن مونیخ (درجه سختی 9): نامی که در اسپانیا چندان دشوار به نظر نمی‌رسد. هرچند آنها اخیرا پاری سن ژرمن که یکی از قدرت‌های این فصل اروپا بود را شکست دادند. سیستم 1-3-2-4 ممکن است در سانتیاگو برنابئو باعث دردسر شود.

ناپولی (درجه سختی 8): بدون ستاره‌های خیلی بزرگ، بدون سابقه درخشان در لیگ قهرمانان، ناپولی در حال حاضر یکی از آماده‌ترین تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها است. او صدرنشین رقابت‌های سری A است و بهترین زوج هجومی را در اختیار دارد (ویکتور اوسیمن و کواراتسخلیا). باید در برابر این تیم مراقب بود.

چلسی (درجه سختی 7): تیم تاد بولی بیشترین هزینه را در این فصل برای جذب انزو فرناندز، میخایلو مودریک، ژوائو فلیکس و چند بازیکن دیگر کرد. آنها در این مدت خوب امتیاز نگرفته‌اند اما در حال هماهنگ شدن با هم هستند.

میلان (درجه سختی 7): این تیم همان میلان سال گذشته نیست اما تیمی است که پس از سال‌ها به جمع برترین تیم‌های اروپا برگشته است. نباید فراموش کرد که آنها بیشترین قهرمانی در این رقابت‌ها پس از رئال مادرید را در اختیار دارند.

اینتر (درجه سختی 7): شاگردان سیمونه اینزاگی در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا قرار دارند و با این که به جمع هشت تیم برتر اروپا صعود کرده‌اند اما ترسناک نیستند. این تیم بازیکنانی چون روملو لوکاکو، لائوتارو مارتینز و ادین ژکو را در اختیار دارد اما پیروزی برابر آنها کار دشواری نیست.

بنفیکا (درجه سختی 7): رویارویی با آنها سخت است. این تیم حالی به مرحله یک چهارم رسیده اما قرعه بسیار آسانی در مرحله قبلی داشته (بروژ) و این نکته مهمی است. بازیکنانی مانند ژوائو ماریو، رافا سیلوا و گونچالو راموس در ترکیب این تیم حضور دارند که شاید ستاره نباشند اما بازیکنان بزرگی هستند که شاکله تیم خوبی را تشکیل داده‌اند.