اگر جایی را که ایستاده اید، نمی پسندید عوضش کنید شما درخت نیستید .. .

 سریال مانکن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نفیسه روشن بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران است. نفیسه روشن کارهای زیادی را بازی کرده و مخاطبان به خوبی او را می شناسند. نفیسه روشن از جمله بازیگران سریال مانکن است که در حال حاضر در شبکه نمایش خانگی پخش می ‌شود.

نفیسه روشن در سیزدهم اردیبهشت سال 1361در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. نفیسه روشن لیسانس حقوق اسلامی دارد. او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد. نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتوانن بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.

ازدواج نفیسه روشن

به قول احسان علیخانی، قهرمان قصه امروز ما، دختر جوانیست که نه به واسطه سلفی با ببر، بلکه بخاطر نقش آفرینی در فیلم ها و سریال های گوناگون در یک دهه اخیر، به باشگاه جوان ایرانی وارد شد. نفیسه روشن، متولد اردیبهشت ۱۳۶۱ در محله باغ صبا در خیابان شریعتی تهران است. او چند سال پیش با یک خلبان ازدواج کرد و اکنون، علاوه بر سلفی در قفس حیوانات، سلفی در کابین هواپیما نیز به جمع لوکیشن های خودنگاره ایشان اضافه شده است.

نفیسه روشن، از جمله نترس ترین هنرپیشه های زن سینما و تلویزیون ایران است که با اینکه نه بدل کار است و نه در زمینه حیوانات تخصص و فعالیت حرفه ای داشته، اما عشق واقعی به آنان سبب شده تا در مزرعه خانوادگی، با حیوانات اهلی و وحشی همراه شده و با آنان زندگی کند.البته نفیسه، یک سوارکار حرفه ای و حامی حیوانات بوده و در این زمینه، در کمپ های حمایت از حیوانات بسیار فعالیت داشته است.