سریالی که مهدی هاشمی را راننده کامیون کرد؛ اولین نقش طنز دوران کاری "لعیا زنگنه" را رقم زد و بهنام شرفی که اعتقاد دارد این سریال کمدی ریشه در واقعیت دارد.

اولین نقش طنز دوران کاری "لعیا زنگنه"
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

لعیا زنگنه نام آشنایی است و کارنامه‌ای مملوء از سریال‌های رئال و فیلم‌های سینمایی دارد. "در پناه تو" سریالی است که برای همیشه در تاریخ تلویزیون ماندگار شده است. این بازیگر درباره حضورش به عنوان اولین طنز دوران کاری‌اش، گفت: "شیرین افروز" را بازی می‌کنم که با همسرش لجبازی‌ می‌کند و در موقعیت‌های طنز قرار می‌گیرد؛ کاری که اولین بار در دوران کاری‌ام اتفاق افتاده است. 

زنگنه در حالی از روزهای کرونایی و فیلمبرداری سریال "کامیون" می‌گوید که بسیاری شانتاژ رسانه‌ای به پا کرده‌اند باید جلوی فیلمبرداری سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی گرفته شود اما او اعتقاد دارد که  از هیچ تلاش و کوششی برای خوب کردن حال مردم نباید دریغ کرد؛ چون تلویزیون متعلق به مردم است.  از صمیم قلب می‌گویم ما تمام کارهایی که در توان یک انسان را انجام می‌دهیم بقیه را به خدا می‌سپاریم.  تنها انگیزه‌مان این است که یک مقداری هم شده، حال مردم را خوب کنیم و به این واسطه حال خودمان هم خوب شود. 

لعیا زنگنه در سریال "کامیون" نقش شیرین‌افروز همسر مهدی هاشمی را ایفا می‌کند که با او اختلاف سلیقه دارد و موقعیت‌های طنزی فراهم می‌شود.