پژمان جمشیدی طی یک گفت‌وگو از دستمزدهایش گفت و تأکید کرد که برای بازی در بسیاری از فیلم‌های طنزی که امروز می‌بینیم پیشنهاد حضور داشته است.

مبلغ دستمزد پژمان جمشیدی در فوتبال و سینما فاش شد +تصاویر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پژمان جمشیدی درباره دست‌مزدهایی که در زندگی ورزشی و سینمایی‌اش گرفته صحبت کرده است. پژمان جمشیدی از معدود ورزشکارانی است که توانسته در عرصه هنر هم خوش بدرخشد. پژمان جمشیدی یک پرسپولیسی متعصب و یک بازیگر سخت‌کوش است. پژمان جمشیدی در ژانرهای مختلفی به ایفای نقش پرداخته است. پژمان جمشیدی طرفداران بسیاری دارد.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیگر سینما و تلویزیون طی یک گفت‌وگو، درباره دست‌مزدهایی که در زندگی ورزشی و سینمایی‌اش گرفته، صحبت کرده است: «هیچ وقت برای پول زندگی نکرده‌ام. بیش‌ترین دستمزدی هم که از پرسپولیس گرفتم پنجاه میلیون تومان بود. فکر می‌کنم رقم دستمزدم با ابومسلم صد یا صد و بیست میلیون تومان بود که شصت تومنش را بخشیدم تا به تهران بیایم و با فوتبال خداحافظی کنم. نقدهای زیادی به من وارد می‌کنند. مثلاً می‌گویند چرا این قدر فیلم بازی می‌کنی؟ ولی واقعاً از صد پیشنهادی که در سال می‌شود شاید چهار یا پنج تایش را بپذیرم. تقریباً همه فیلم نامه‌های کمدی را برایم می‌فرستند. همین کمدی‌هایی که الان روی پرده‌اند و نمی‌فروشند به من پیشنهاد شده است. خواندم و حدس زدم برای مخاطب جذاب نخواهند بود. یعنی صرف کمدی بودن یا پیشنهاد مالی مناسب برایم ترغیب کننده نیست.»

پژمان جمشیدی

او درباره دستمزدش در «ایده اصلی» هم گفته از نصف دستمزد همیشگی اش کمتر گرفته است: «در ایده اصلی هم کمترین دستمزد را گرفتم چون نقش را دوست داشتم. یعنی از نصف دستمزدی که برای دیگر فیلم ها می گیرم هم کمتر گرفتم و پشیمان نیستم.»

پژمان جمشیدی