ما در این مطلب قصد داریم شما را با مفهوم سئو و انواع آن و همچنین خدمات سئو بیشتر آشنا کنیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مشاوره سئو چه معنایی دارد؟ تمامی افرادی که با استفاده از بستر اینترنت سایتی را راه‌اندازی کرده‌اند و خودشان آن را اداره می‌کنند و یا کار اداره و پشتیبانی آن را به افراد متخصص سپرده‌اند این سوال برایشان پیش آمده است. آیا لازم است ما برای پیشرفت لحظه به لحظه سایت و یا دیده شدن در صفحه نخست نتایج موتورهای جستجو بخصوص صفحه اول گوگل، از افرادی که خدمات سئو ارائه می‌کنند، مشاوره و کمک دریافت نماییم؟ مشاوره سئو چه کمکی به سایت ما می‌کند؟ و وقتی ما به یک فرد سئوکار یا بهتر بگوییم متخصص سئو که در کار خود خبره است مراجعه می‌کنیم باید چه نوع خدماتی را از وی درخواست کنیم؟ پاسخ تمامی این سوالات را می‌توانید در ادامه بخوانید. ما در این مطلب قصد داریم شما را با مفهوم سئو و انواع آن و همچنین خدمات سئو بیشتر آشنا کنیم.

سئو چیست؟  کلمه‌ی سئو SEO که مخفف شده کلمات Search Engine Optimization می‌باشد به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است.

سئو چیست؟

کلمه‌ی سئو SEO که مخفف شده کلمات Search Engine Optimization می‌باشد به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است. در واقع سئو سایت فرآیندی است که در طی آن و با انجام راهکارهایی اصولی سئوکار کمک می‌کند تا کالا و خدماتی که شما در سایت خود ارائه می‌کنید در موتورهای جستجو دیده شده و میزان جستجوی آن افزایش یابد. به دنبال این اقدامات افراد بیشتری با سایت شما و کالا و خدمات‌تان آشنا شده و فروش‌تان بیشتر می‌شود و در نهایت کسب و کارتان رونق خواهد گرفت. این دقیقا چیزی است که شما از راه‌اندازی سایت بر بستر اینترنت انتظار دارید، بنابراین یک سئوکار حرفه‌ای می‌تواند با ارائه مشاوره سئو و خدمات آن شما را در رسیدن به هدف‌تان یاری نماید.

مشاور سئو کیست و مشاوره سئو شامل چه مواردی می‌شود؟

پیشتر اشاره‌ای به این موضوع کردیم که سئوکار فردی است که خدمات سئو سایت ارائه می‌کند اما در این بخش بیشتر با توانایی‌های وی آشنا خواهیم شد و به شما خواهیم گفت که یک سئوکار حرفه‌ای لازم است چه نکاتی را هنگام مشاوره به شما ارائه نماید.

مشاوره سئو توسط متخصص سئو SEO Specialist که البته در کشور ما با عنوان سئوکار شناخته می‌شود کسی است که بتواند تجزیه و تحلیل درستی از کسب و کار شما داشته باشد و بتواند به بهبود جایگاه سایت شما در بین رقبا کمک نماید. همچنین مشاور سئو به شما می‌گوید که با مهارتی که دارد می‌تواند برای سایت شما بهترین استراتژی محتوایی را بچیند و بر این اساس به تولید محتوای قوی‌تر کمک نماید.

دیگر آن که با ارائه کلمات کلیدی موثر کمک نماید تا ارتباط کاملی بین سایت شما و شبکه‌های اجتماعی شکل گیرد. این زنجیره سالم که به کمک سئو داخلی و سئو خارجی ساخته می‌شود باعث ترافیک بیشتر روی سایت شما شده، کاربران بیشتری را به سایت شما می‌کشاند. پس در نتیجه با آنچه گفته شد مشخص می‌شود که مشاوره  سئو می‌تواند خدمات سئو را در موارد زیر به شما ارائه نماید.

  • کمک به دیده شدن سایت در صفحه اول گوگل و سایر موتورهای جستجو
  • معرفی برند شما به کاربران
  • کمک به پیشرفت لحظه به لحظه سایت در گوگل
  • آشنایی با قواعد و قوانین جدید‌ترین الگوریتم‌های گوگل
  • جلب اعتماد کاربران و مشتریان در بین رقبا
  • تبدیل کاربران به مشتریان همیشگی
  • ایجاد ارتباط سایت شما با سایر شبکه‌های اجتماعی
  • کاهش هزینه تبلیغات
  • کمک به فروش بیشتر کالا و خدمات سایت شما که موجب بازگشت هزینه‌ها می‌شود

در واقع تمامی مواردی که در بالا به آن پرداختیم تحت دو موضوع سئو داخلی و سئو خارجی توسط متخصص سئو انجام می‌شود که در کنار یکدیگر باعث ارتقای سایت شما شده و سئو سایت شما انجام می‌پذیرد.

سئو داخلی چیست؟

مشاوره سئو چیست؟ خدمات مشاوره سئو شامل چه مواردی می شود؟

پیش از بررسی این موضوع لازم است این نکته را یادآور شویم که سئو سایت کار چندان اعجاب‌انگیزی نیست و هنگامی که این با این چند مورد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت آشنا باشید و آن‌ها را انجام دهید می‌توانید سایت خود را سئو کنید. همان‌طور که می‌دانید یک سایت تنها به یک صفحه خلاصه نمی‌شود و دارای صفحات متعددی است. تمامی کارهایی که روی سایت انجام می‌شود تا محتوای تولید شده در دسترس کاربر قرار گیرد و دیده شود به خدمات سئو داخلیon page  مرتبط خواهد بود. کارهایی که یک متخصص سئو در حوزه سئو داخلی انجام می‌دهد شامل موارد زیر می‌شود:

  • در نظر گرفتن عنوان صفحه Page Title برای هر صفحه سایت به طوری که کلمات کلیدی مربوطه در این عنوان به کار رفته باشد.
  • استفاده از تگ توضیحات Meta Description زیرا گوگل به این مورد توجه داشته و استفاده از آن در سئو داخلی موثر است.
  • ساختاربندی URL به صورتی که حداقل یک بار کلمه کلیدی در مورد استفاده قرار گرفته باشد.
  • توجه به تگ‌های بدنه محتوا یعنی زمانی که محتوایی را در سایت قرار می‌دهید برای عنوان‌ها از ابتدا تا انتها از تگ‌های H1 تا H6 استفاده شود.
  • به کار بردن کلمات کلیدی مناسب که در این خصوص لازم است بدانید کاربران بیشتر چه چیزهایی را جستجو می‌کنند. چنانچه کلمات کلیدی به اندازه و به درستی به کار روند در سئو داخلی سایت نقش مهمی ایفا خواهند کرد.
  • استفاده از عکس و ویدئو مناسب با محتوا به شرط آن که از ALT و Title برای آن‌ها استفاده شده باشد در سئو سایت بسیار اثر خواهد داشت.
  • و در آخر لینک دهی داخلی موردی است که حتما باید به آن توجه کرد زیرا ارتباط صفحات سایت از طریق لینک در ارتقا سئو داخلی موثر خواهد بود.

سئو خارجی چیست؟

انجام خدمات سئو خارجی یا off page زمانی می‌تواند روی ارتقای سایت شما تاثیر داشته باشد که سئو داخلی به درستی انجام گرفته باشد زیرا این دو موضوع به یکدیگر وابسته‌اند. یک متخصص و مشاور سئو خدماتی که در خصوص سئو خارجی ارائه می‌کند را در موارد زیر دسته‌بندی خواهد کرد.

  • متخصص سئو سایت سعی می‌کند لینک‌های معتبری از سایت شما را در وب سایت‌های پر بیننده که با موضوع سایت شما مرتبط هستند درج و منتشر نماید.
  • به ایجاد ارتباط سایت شما با شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، گوگل پلاس، لینکدین، توییتر و فیسبوک کمک خواهد کرد. به این ترتیب شما کاربران بیشتری را جذب کرده و افراد بیشتری می‌توانند با کالا و خدمات شما آشنا شوند.
  • در نهایت نیز به اشتراک گذاشتن مطالب و مقالات با سایر کاربران اینترنتی می‌تواند در ارتقای سئو خارجی سایت شما سهم بسزایی داشته باشد.

تمامی مواردی که در بالا تحت دو عنوان سئو داخلی و سئو خارجی به آن پرداختیم جزء خدمات سئو محسوب می‌شود که فرد متخصص سئو که سئوی سایت خود را به او می‌سپارید باید با تمامی آن‌ها آشنایی داشته و از پس انجامشان برآید. هنگام گرفتن مشاوره سئو شما باید توانایی سئوکار را در خصوص انجام این خدمات بررسی نمایید.

آشنایی با اسماعیل سحاب متخصص حرفه‌ای سئو

آشنایی با اسماعیل سحاب متخصص حرفه‌ای سئو

سئوی سایت یکی از نکات مهم پس از راه‌اندازی سایت به شمار می‌آید. بنابراین لازم است پس از ایجاد آن حتما به آن رسیدگی کنید. در این خصوص می‌توانید از متخصصان حرفه‌ای سئو که کار مشاوره سئو انجام می‌دهند بهره‌مند شوید. اسماعیل سحاب که در این بخش به معرفی وی خواهیم پرداخت یکی از این افراد است. مهندس سحاب فارغ التحصیل رشته مهندسی فناوری اطلاعات است و با توجه به تحقیقات و مطالعاتی که در این حوزه داشته توانسته است پس از تحصیلات خود این اطلاعات و دانسته‌ها را به عنوان کارآموز در شرکت توسعه و تجارت مانلی به کار گیرد و با قرار گرفتن در این فضا با موتورهای جستجو و گوگل بیشتر آشنا شود.

اسماعیل سحاب اکنون پس از سال‌ها تلاش در این حوزه و انجام خدمات سئو بر روی سایت‌های همچون هفت اورنگ، توریست اپ، موتن رو و .. توانسته است اشراف کافی بر روی استفاده از کلمات کلیدی داشته باشد و همچنین بتواند کارهای مرتبط با بلاگینگ، سئو تکنیکال و علاوه بر آن‌ها سئو داخلی و خارجی سایت را به خوبی انجام دهد. چنانچه مایلید با خدماتی که توسط وی و تیم او انجام می‌شود آشنا شوید، حتما سری به وبسایت اسماعیل سحاب به آدرس الکترونیکی www.ismaeilsahab.ir  بزنید. اگر به دنبال متخصص حرفه‌ای سئو هستید و می‌خواهید از مشاوره سئو و خدمات سئو بهره مند شوید با دیدن این سایت دست خالی باز نخواهید گشت.