در بسیاری از خودرو های با کیفیت و سطح استاندارد بالا مخصوصا مدل های گران قیمت، تجهیزات رفاهی، ایمنی و امنیتی سطح بالا بصورت پیش فرض و از قبل توسط کمپانی بر روی خودرو نصب شده اند ولی در تمام نقاط دنیا بسیاری از خودروهای متوسط از لحاظ کمی و کیفی دارای کمبود هایی می باشند که خریدار و مالک ماشین میتواند بر اساس نیاز، سلیقه و بودجه خود نسبت به افزایش راندمان و همچنین تجهیز خودروی خود اقدام نماید.

مانیتور فابریک  ساینا و کوییک! یکی از 10 آپشن جذاب خودرو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

خساست به خرج دادن کمپانی های خودروسازی ایران!

در ایران نیز شرکت های خودروسازی که اکثرا خودروهای میان رده تولید میکنند به علت پایین بودن استاندارد خودروها نسبت به میانگین کیفیت جهانی خصوصا برند های مطرح معمولا آپشن خاصی بر روی خودرو نصب نمیکنند. بنابراین صاحبان خودروهای داخلی با توجه به نیاز خود اقدام به نصب آپشن هایی بر روی اتومبیل مورد نظر می نمایند که از جمله رایج ترین و پر کاربردترین آپشن های خودرو میتوان به مانیتور اندروید فابریک، دوربین دنده عقب، سنسور دنده عقب، کیلس استارت، کروز کنترل، ردیاب خودرو و بسیاری آپشن های دیگر اشاره کرد.

مانیتور فابریک اندروید، آپشن جذاب!

یکی از جذابترین آپشن هایی که امروزه میتوان برای اکثر خودروها از پراید گرفته تا حتی بی ام و و مرسدس بنز نصب کرد و از آن لذت برد، مانیتورهای فابریکی است که به تازگی در بازار ایران وارد و به مرور طرفدارانش را پیدا کرده. مانیتور ماشین و یا “Touch Screen Car Stereo” که اسکرین خودرو و یا نمایشگر تصویری خودرو نیز نامیده می شود بیشتر شامل مدل های لمسی با قابلیت ورودی و خروجی های متعدد از جمله صدای استریو، درگاه یو اس بی ، ورودی گیرنده دیجیتال و موارد دیگر می شود و در ابعاد و سایز های مختلف صفحه نمایشگر با کیفیت و قیمت های مختلفی در دسترس می باشد.

02

تقریبا اکثر مانیتور فابریک های وارداتی ساخت کشور چین  هستند ولی با گرید های کیفی متفاوت و سطح قیمت متنوعی در بازار وجود دارند. همانطور که در بازار گوشی تلفن همراه، شاهد برندها و کیفیت های مختلف گوشی تلفن هستیم، مانیتور ماشین نیز توسط تولید کنندگان نام آشنایی همچون Pioneer ،  Sony   و  JVC  در چین تولید و با استاندارد های بالای این شرکت ها طراحی و تحت لیسانس برند های متنوع نظیر وینکا، اینفینیتی، آلفاپرو، برمستر، پرونیکس، هلیکس و ویگو تولید و عرضه می گردند.

خرید یک مانیتور فابریک پرچمدار با قیمت مناسب!

در مواردی نیز برند های مختص کشور چین وجود دارند که شما در زمان استفاده از این ضبط های تصویری فابریک هیچ تفاوت محسوس و کمبودی نسبت به مدل های بسیار با کیفیت و تولیدات کمپانی های مشهور احساس نمی کنید ولی از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند چرا که سابقه کمتری از حضور در بازار های جهانی دارند و برای شناخته شدن این محصولات تولیدکنندگان با کمترین سود اقدام به تولید و عرضه محصولات خود می نمایند که در صورت وجود دانش فنی و آشنایی با این تجهیزات و یا تجربه پیشین از استفاده از چنین مانیتور های خودرویی می توان با یک انتخاب دقیق و مناسب اقدام به خرید کالای مذکور نمود.

مانیتور فابریک ساینا و کوییک

مانیتور فابریک ساینا و کوییک در دو سایز 7 اینچ و 11 اینچ (9 اینچ) در فروشگاه سلماسیستم موجود میباشد که با مراجعه به سایت فروشگاه و دسته بندی سایپا و زیرشاخه ساینا و کوییک میتوانید به مشاهده و بررسی انواع مدلهای مانیتور اندروید بپردازید. مانیتور های 11 اینچی، دارای کلیدهای کنترل ولوم و منو و برگشت هستند و دسترسی راحتی دارند. اما در مورد مانیتورهای 7 اینچی این نکته حائز اهمیت است که اگر تمایل به نصب این مدل دارید، باید همراه آن حتما دکمه های کنترل فرمان مالتی مدیا نیز نصب و راه اندازی کنید. البته برخی از مدلهای ساینا و کوییک این دکمه ها را روی غربیلک فرمان دارند اما برای آن دسته از مدلهایی که این آپشن را ندارند، میتوانند همراه با مانیتور 7 اینچی، یک عدد اهرم کنترل فرمان هم نصب کنند تا در حین اسفاده از مانیتور، دچار مشکل نشوند.

03

مشخصات و امکانات عالی این مانیتور  فابریک ها چیست؟

  • همگی به سیستم عامل اندروید مجهز هستند (نسخه های 8.1،9،10،11)
  • همگی دارای وایفای داخلی هستند
  • دارای بلوتوث برای پخش موسیقی از گوشی و برای تماس گرفتن و پاسخ به تماسها و رد تماس
  • داراری قابلیت میرورلینک (برای انتقال تصویر گوشی به روی مانیتور)
  • دارای دو عدد پورت یو اس بی
  • دارای فیش ورودی تصویر برای دوربین دنده عقب
  • دارای فیش های ساب و آمپلی برای خروجی سیستم
  • دارای سوکت های فابریک بدون دخالت در سیمکشی خودرو و ابطال گارانتی خودرو
  • دارای آنتن جی پی اس برای استفاده از مسیریابهای آنلاین و آفلاین مثل نشان و بلد.
  • قابلیت اتصال به دکمه های کنترل فرمان به صورت فابریکی
  • دارای رادیو با کیفیت بالا
  • امکان پخش تمامی فرمت های صوتی و ویدیویی حتی فیلم های با کیفیت Blu-ray

04

خرید با خیال راحت از فروشگاه SelmaSystem

باید در نظر داشت علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب مانیتور فابریک، وجود پشتیبانی فنی، قطعات و خدمات پس از فروش نیز بسیار مهم است که تمامی این موارد به همراه یک خرید مطمئن را میتوانید از فروشگاه آپشن و تجهیزات جانبی سلما سیستم SELMA SYSTEM تجربه نمائید. فروشگاه مانیتور فابریک سلماسیستم، مانیتور فابریک اندروید تمامی خودروها را در چندین مدل و با قیمتهای متنوع در اختیار مشتریان قرار میدهد و به همین خاطر، با هر بودجه و با هر کیفیت مورد نظر، میتوانید مانیتور خودروی خود را به سبد خرید اضافه و سفارش خود را نهایی کنید. یکی از خدمات بسیار خوب فروشگاه سلماسیستم، امکان درخواست نصب در محل مانیتور فابریک خودرو در محدوده شهرهای کرج و تهران است که یک خدمت بسیار عالی محسوب میشود.