حوادث رکنا: اعلام کرد: ۲ سارق سابقه دار تحت عنوان مامور انتظامی ، با اقدام مشترک کارآگاهان پلیس آگاهی این استان و شهرستان چهارباغ شناسایی و دستگیر شدند.

بازداشت 2 مرد که باعث بدنامی پلیس می شدند /در کرج فاش شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی البرز گفت : در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف تحت عنوان مامور مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی قضایی بررسی موضوع به صورت مشترک در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان چهارباغ قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو سمند و تجهیزات تقلبی خود را مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی کرده و با اخاذی از شهروندان اقدام به سرقت تلفن همراه و لوازم با ارزش آنها می کردند.

دستگیری متهمان

نادربیگی خاطرنشان کرد : بلافاصله پس از آغاز تحقیقات، کارگاهان در کمتر از ۷۲ ساعت با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی دو نفر از سارقان دخیل در این سرقت که دارای سوابق گسترده در حوزه سرقت تحت عنوان مامور بودند، شدند.

وی گفت: مخفیگاه متهمان در شهرکرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان تاکنون به پنج فقره سرقت تحت عنوان مامور درمناطق مختلف استان البرز اعتراف کردند و با اقدامات صورت گرفته مالباختگان این پرونده شناسایی و به همراه سارقان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.