رکنا: در بازرسی از اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق سلاح 3 قبضه اسلحه جنگی کلت و 3 تیغه خشاب مربوطه کشف شد.

بازداشت 2 قاچاقچی بزرگ اسلحه در فارس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  به گزارش رکنا، سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با سلاح‌ و مهمات غیرمجاز در فارس، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یکی از اعضای باند قاچاق سلاح تعدادی اسلحه را از استان‌های غربی خریداری و با یک سواری پژو 405 قصد ورود آن را به شیراز دارند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور مواصلاتی اصفهان-شیراز اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی خودرو را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند آن را توقیف و راننده و سرنشین را نیز دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 3 قبضه اسلحه جنگی کلت و 3 تیغه خشاب مربوطه کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند به صورت ویژه در دستور کار پلیس است.

سردار "ملک‌زاده" خاطر نشان کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیرمجاز برخورد شدید خواهد کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه 110 در میان بگذارند.