حوادث رکنا: به‌دنبال انفجار گاز شهری در خانه‌ای سه طبقه در بخش نو سود شهرستان پاوه در استان کرمانشاه 3نفر ازجمله زنی جوان و فرزند خردسالش جان باختند.

عکس دریا و پسر کوچولویش که در انفجار پاوه زیر آوار جان دادند / دختر جوان سومین قربانی بود + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   به گزارش رکنا، حدود ساعت 8 و 30 دقیقه پنجشنبه، صدای انفجاری مهیب ساکنان بخش نوسود شهرستان پاوه را به وحشت انداخت. شدت انفجار به حدی بود که خانه‌ای 3طبقه را ویران کرده بود و همسایه‌ها با دیدن این صحنه به کمک افرادی شتافتند که زیر آوار گرفتار شده بودند. همزمان ماجرا به تیم‌های امدادی نیز گزارش شد و با کمک امدادگران و همسایه‌ها در همان لحظات اولیه پس از حادثه، 6نفر که زیرآوار مدفون بودند بیرون کشیده شدند. در بررسی‌ها مشخص شد که متأسفانه 2نفر از این افراد که زنی جوان به نام دریا و پسر خردسالش به نام روبین بودند، جان باخته‌اند که اجساد آنها به پزشکی قانونی و مجروحان نیز به بیمارستان انتقال یافتند.

به‌گفته شاهدان و مجروحان، در زمان حادثه 8نفر در این ساختمان 3طبقه حضور داشتند که جست‌وجو برای نجات 2فرد باقیمانده ادامه یافت و نهایت پیکر نیمه‌جان پنجمین مجروح نیز از زیر آوار بیرون کشیده و با بالگرد به بیمارستان منتقل شد اما امدادگران وقتی به آخرین فرد گرفتار زیر آوار رسیدند که وی جانی در بدن نداشت و به این ترتیب آمار قربانیان این حادثه به 3نفر رسید.

به‌گفته اردشیر رستمی، فرماندار شهرستان مرزی پاوه، یک نفر از مصدومان حادثه حال وخیمی داشت که توسط بالگرد به بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه اعزام شد و 4مجروح دیگر در بیمارستان قدس پاوه بستری شدند.

وی افزود: این حادثه به‌دلیل نشت گاز رخ داده و شدت انفجار به حدی بود که به چند خودرو و خانه مجاور نیز خسارت‌هایی وارد شد که جزئیات دقیق خسارات وارد شده در حال بررسی است.

براساس این گزارش عملیات آواربرداری در این حادثه ساعت19 پنجشنبه به‌پایان رسید.