رکنا: فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی بندرلنگه قاتل ناشناس زن 22 ساله در کمتر از 72ساعت پس از ارتکاب قتل شناسایی و دستگیر شد.

فیلم کشف جسد زن  پتو پیچ شده در آبهای ساحلی بندر لنگه / قاتل زن ناشناس دستگیر شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   Play Video

 حجم ویدیو: 4.56M |  مدت زمان ویدیو: 00:00:58

به گزارش کنا، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان  اظهار داشت: در پی کشف جسد زن مجهول الهویه در سواحل بندرکنگ در شهرستان بندرلنگه و انتشار فیلمی با همین مضمون در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ظن پلیس مبنی بر مرگ مشکوک قوی و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: باحضور ماموران پلیس آگاهی در صحنه در تحقیقات اولیه مشخص شد که جسد مربوط به خانم جوانی حدودا ۲۲ ساله است که پس از خفگی توسط افرادی به دریا انداخته شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با به کارگیری روش‌های نوین کشف جرم و تلاش همه جانبه قاتل را در کمتر از ۷۲ ساعت پس از وقوع قتل شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جعفری با بیان اینکه علت و انگیزه قتل در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: قاتل دستگیر شده ضمن اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد و تلاش پلیس برای بررسی زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد.