حوادث رکنا: برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی فیلم کوتاهی را که چند سال پیش یکی از سایت‌های خبری به عنوان پشت صحنه جالب مصاحبه‌ها منتشر کرده بود به عنوان پشت صحنه دستگیری سارقان بانک ملی بازنشر دادند.

ماجرای فیلم منتسب به خبرنگار صداوسیما از پشت صحنه سارقان بانک ملی چه بود؟ + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   به گزارش رکنا،  از روز گذشته برخی از کاربران فیلم کوتاهی را در صفحات اجتماعی منتشر و تلاش کردند تا این فیلم را پشت‌صحنه و گاف بخش حذف شده از خبرنگار صداو سیما برای اعترافات تلویزیونی دستگیرشدگان صندوق امانات بانک ملی نشان دهند.

در این فیلم مشاهده می‌شود که گزارشگر حین تهیه گزارش به یکی از متهمان می‌گوید: "رامین بیا یکم سمت چپ‌تر، مثلا شما رامین هستی!".

اما واقعیت چیست؟

برخلاف ادعای این کاربران، این فیلم نه تنها توسط صداوسیما تهیه نشده بلکه سایت «رکنا» آن را تهیه و منتشر کرده است. بنا به گزارش رکنا این فیلم مربوط به دستگیری باند سارقان مسلح از یک کارگاه طلا سازی در خیابان خیام بوده که زمان تهیه و انتشار آن با استناد به تصاویر زیر، مربوط به آذر ماه سال ۱۳۹۸ بوده است.

بانک ملی...

همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که گزارشگر سایت رکنا برای حفظ حرمت و آبروی متهم از اسم مستعارِ رامین برای او استفاده کرده و در فیلم به او یادآوری می‌کند که اسم مستعار تو رامین است تا وی را برای مصاحبه آماده کند.

خبر اصلی فوق را اینجا در سایت رکنا بخوانید.