حوادث رکنا: رئیس حوزه قضایی شهرستان اصلاندوز گفت: ۳ نفر از اخلال گران امنیت عمومی و عاملان انسداد جاده پارس‌آباد - اردبیل شناسایی و دستگیر شدند.

3 مرد جاده پارس آباد را بخاطر آب بستند / اخلالگران نظم دستگیر شدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   به گزارش رکنا ، اکبر نعمتی ظهر امروز در جمع با خبرنگاران اظهار کرد: ۳ نفر از اخلال‌گران امنیت عمومی و عاملان انسداد جاده پارس‌آباد - اردبیل که با انسداد این جاده بین‌المللی باعث اخلال در نظم و آسایش مردم شده بودند، با دستور قاطع قضایی و همکاری نیروهای اطلاعاتی و انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: به‌دنبال اختلاف پیش آمده ناشی از نحوه تقسیم و توزیع آب در ناحیه یک و دو طرح پایاب سد خداآفرین، تعدادی از افراد فرصت‌طلب با تجمع و گذاشتن خودرو در عرض جاده قصد اخلال در نظم عمومی را داشتند که با ورود نیروهای امنیتی و انتظامی، اشخاص مذکور شناسایی و پس از دستگیری و تحویل به مقام‌قضایی، با صدور قرار متناسب به زندان معرفی شدند.

رئیس حوزه قضایی شهرستان اصلاندوز ضمن هشدار شدید به اشخاصی که به هر نحوی قصد اخلال در نظم و امنیت عمومی را دارند، بیان کرد: امنیت و آسایش مردم جزو خطوط قرمز دستگاه قضایی است و با هرکسی که این خطوط قرمز را رعایت نکند و امنیت مردم را به خطر بیندازد، برخورد قاطع و قانونی می‌شود.