حوادث رکنا: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: زن جوانی در همدان که با ایجاد یک صفحه جعلی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی همکار خود کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

زن کینه ای آبروی همکارش را در شهر برد / او عکس های خصوصی زن همدانی را پخش کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد روز دوشنبه اظهار داشت: یک زن جوان با در دست داشتن مرجوعه قضایی و مراجعه به پلیس فتا مدعی شد که فردی ناشناس در فضای مجازی برای وی و خانواده‌اش با انتشار تصاویر خصوصی ایجاد مزاحمت کرده است.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با بررسی‌های فنی و تخصصی در مدت زمان کمی با شناسایی عامل ایجاد مزاحمت و با هماهنگی‌ مرجع قضایی وی را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس فتا منتقل کردند.

رئیس پلیس فتا استان همدان گفت: متهم ابتدا عمل انجام شده را انکار کرد اما پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصا شده توسط کارشناسان این پلیس، ناچار لب به اعتراف گشود.

برخورد پلیس فتا با افرادی که مزاحمت ایجاد میکنند

سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد: متهم، همکار شاکیه است و به دلیل مشکلات و اختلاف نظراتی که با شاکیه در محیط کار داشته، اقدام به چنین کاری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس فتا با افرادی که در فضای مجازی برای شهروندان به هر نحوی ایجاد مزاحمت کرده و با تهدید و ارعاب، امنیت روانی آنان را برهم می‌زنند برابر قانون برخورد می کند.

سرهنگ سرخوش نهاد با بیان اینکه پلیس فتا شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است از کاربران خواست در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی با این پلیس در میان بگذارند.