حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در غرب تهران خبر داد و گفت: متهمان قصد داشتند برای دومین بار اقدام به سرقت کنند که ناکام ماندند.

جزئیات سرقت مسلحانه  طلا فروشی غرب تهران / دستگیری سارقان مسلح قبل از سرقت در قم + فیلم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  حجم ویدیو: 32.42M

 مدت زمان ویدیو: 00:01:00

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی "  اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه نافرجام از طلافروشی در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان دقایقی پس از سرقت نافرجام در طلافروشی برای تحقیقات حاضر شدند افزود: متهمان با سلاح گرم اقدام به سرقت از طلافروشی کردند و پس از اینکه موفق نشدند با خودرو سمند از محل گریختند.

رئیس پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: از سوی دیگر بررسی‌ کارآگاهان نشان داد، متهمان پس از سرقت نافرجام طلافروشی،  راهی استان قم شده و چند روزی را در آنجا برای سرقت مسلحانه دیگر ساکن شده اند.

شناسایی مخفیگاه متهم با رصد‌های اطلاعاتی

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهمان شناسایی شد، ادامه داد: بنابرحساسیت موضوع و برای جلوگیری از سرقت دیگر ، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی راهی استان قم شدند و در یک عملیات غافلگیرانه اعضای این باند  4 نفره  را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها یک کلت کمری و ادوات سرقت کشف شد.

سرهنگ  گودرزی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان جهت کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار دارند و تحقیقات تکمیلی آغاز شده‌است.