رکنا/ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری 5 زورگیر خبر داد و گفت: اعضای این باند پس از اولین سرقت ، شناسایی و بازداشت شدند.

ماجرای عجیب دخترربایی در تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دخترربایی در تهران رخ داد . این دختر جوان قربانی طمع باند دخترربایی شد. پس از حادثه دخترربایی در تهران فرامرز رازهای پلیدش لو رفت. این دختر جوان که این باند دخترربایی را لو داده بود ماجرای آن روز تلخ و سخت که اسیر باند  دخترربایی  شده بود را بازگو کرد.

سردار "علیرضا لطفی" در تشریح خبر این خبر گفت: 20 اردیبهشت امسال  دختر جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از آدم ربایی اش خبر داد.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد، شاکی اظهار داشت،  دیشب در میدان شهید" طهرانی مقدم" سوار بر خودروی تاکسی اینترنتی شدم، اما  در مسیر یک خودروی پژو پارس خاکستری رنگ جلوی خودروی تاکسی را گرفت و  با نشان دادن تجهزاتی از قبیل بی سیم و شوکر اعلام کرد  مامور هستند و مرا به اجبار سوار خودروشان کردند.  

مریم در باند دخترربایی تهران اسیر شد

رئیس پلیس آگاهی تهران  ابراز داشت:  شاکی ادامه داد، ماموران با بستن چشمانم و با ایراد جرح و گاز اشک آور، اموال از قبیل، یک رشته دستنبد، گردنبند طلا ، ساعت مچی و یک میلیون تومان وجه نقد را سرقت کرده و مرا در محدوده بزرگراه" فتح"  رها کردند که فورا با پلیس 110 تماس گرفتم.

سردار لطفی افزود: در تحقیقات پلیسی،  کارآگاهان متوجه شدند شاکی  دوستی بنام "مریم" دارد که قبل وقوع سرقت چندین ساعت با او  بوده است .

رئیس پلیس آگاهی تهران، عنوان کرد: بدین ترتیب کارآگاه با ظن به اینکه مریم در سرقت دست دارد با بهره گیری از روش های علمی کشف جرم، او را زیر نظر گرفته و در ادامه تحقیقات مشخص شد  او با شخصی بنام فرامرز در ارتباط بوده که در این آدم ربایی و سرقت نقش داشته است.

وی تصریح کرد: با مشخص شدن این موضوع و هماهنگی های قضائی مریم، فرامرز و سه همدست دیگر این باند سرقت شناسایی و روز گذشته پس از هماهنگی های قضائی  در چندین عملیات همزمان تمامی اعضای این  باند در مخفیگاهشان بازداشت شدند .و در بازرسی از مخفیگاه فرامرز ساعت مچی شاکی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی  در پایان گفت: در تحقیقات بعمل آمده از  فرامرز و اعضای باند به آدم ربایی و سرقت از شاکی اعتراف کردند و  متهمان برای  انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم این پلیس قرار دارند.