حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری شخصی که از زنان با وعده ازدواج و مهاجرت به کشورهای اروپایی کلاهبرداری می کرد خبر داد و گفت: مال باختگان متهم را شناسایی کنند.

این مرد را می شناسید؟ / او شکارچی زنان بود + عکس چهره باز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛ سرهنگ کارآگاه "علی ولیپور گودرزی" اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری های سریالی از زنان در شرق تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، مرد جوان با چرب‌زبانی، مهاجرت به کشور‌های اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج، از 4 زن به مبلغ 10  میلیارد ریال  کلاهبرداری کرده و نا پدید شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران در ادامه گفت: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان وارد عمل شدند و با تحقیقات شبانه‌روزی متوجه شدند، مرد جوان در حال حاضر با یک زن در فضای‌مجازی ارتباط دارد و درحال کلاهبرداری است.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه چهارم پس از دریافت این اطلاعات مهم، رصد‌های اطلاعاتی را کلید زدند و با اقدامات خاص پلیسی هویت و مخفیگاه اصلی متهم را در شمال تهران شناسایی کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با هماهنگی با مرجع قضائی راهی محل مورد نظر در شرق تهران شوند و طی یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کنند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم اغفال زنان و کلاهبرداری از آنها با شگرد مهاجرت به کشور‌های اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج به ارزش 10 میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با عنایت به دستگیری این کلاهبردار  دستور انتشار تصویر بدون پوشش چهره این مجرم از سوی بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه 4 تهران صادر شد تا چنانچه شهروندانی که بدین شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند جهت تشکیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه نمایند.