حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: ما در برخورد با مجرمان و به خصوص مجرمان خشن با هیچکس تعارف نداریم، گشت‌های ویژه ما نیز در همین راستا راه‌اندازی شده است.

هشدار جدی پلیس به مجرمان خطرناک تهران ! / / زورگیران اعدامی نیایش ایرانی نیستند !
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛ سرهنگ علی ولیپور گودرزی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی تهران برگزار شد با بیان اینکه وظیفه اصلی پلیس آگاهی کشف جرم است، گفت: برخورد با جرائم خشن و برخورد قاطع با جرائم خیایانی نظیر زورگیری، قاپ‌زنی و ... از جمله دغدغه‌های اصلی پلیس و به تبع آن پلیس آگاهی است و در همین راستا نیز گشت‌های ویژه پلیس برای برخورد با جرائم خشن ایجاد شده است.

 

دیگر نگران سرقت و جرم در محله خودتان نباشید

وی با بیان اینکه خوشبختانه همکاری خوبی نیز میان پلیس و دستگاه قضایی وجود دارد، اظهار کرد: در همین چند روز گذشته، همدست زورگیر اتوبان نیایش نیز شناسایی و دستگیر شد که هر دو از اتباع افغانستانی بودند.

ولیپور گودرزی یکی دیگر از اولویت‌های پلیس آگاهی را کم کردن فاصله وقوع تا کشف دانست و افزود: ما در برخورد با مجرمان و به خصوص مجرمان خشن با هیچکس تعارف نداریم، گشت‌های ویژه ما نیز در همین راستا راه‌اندازی شده است.

وی مبارزه با سرقت از منازل را یکی دیگر از اولویت‌های پلیس آگاهی برشمرد و تصریح کرد: برخورد با افرادی که به حریم امن مردم تجاوز کنند، جزو اولویت‌های ماست.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: هرکسی که به حقوق مردم تجاوز کند با آن برخورد می‌کنیم. در چند وقت اخیر کشفیات ما در جرائمی مانند زورگیری، سرقت به عنف و قاپ‌زنی افزایش داشته و وقوعات ما نیز کاهش داشته است، تقریبا می‌توان گفت که سرقت به عنف ما در روزهای اخیر حدود پنج درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: با شروع سال ما شاهد افزایش در این موارد بودیم اما با انجام اقداماتی نظیر طرح‌های اجرا شده از سوی پلیس، گشت‌های ویژه و ... خوشبختانه ابتدا روند افزایش ثابت شده و حالا چند وقتی است که کاهش یافته است.