حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس در اجرای یک طرح ضربتی طی 72 ساعت گذشته با دستگیری 62 سارق مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف کرد.

پاتک پلیس کرج به 62 تبهکار همه فن حریف + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛ سردار "عباسعلی محمدیان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح ضربتی پلیس آگاهی استان البرز، با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی 26 باند سرقت شناسایی و در مجموع 62 سارق حرفه ای در این طرح دستگیر شدند.

وی افزود: از این سارقان 11 دستگاه خودرو مسروقه، تعداد زیادی ضبط و پخش باند خودرو، باطری خودرو، ال سیدی، طلا و جواهرات و لوازم داخلی خودرو کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: همچنین در غالب این طرح 3 باند کلاهبرداری نیز شناسایی و 6 نفر در این رابطه نیز دستگیر شدند که این افراد تاکنون به انجام 35 میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به دستگیری 10 مالخر اموال مسروقه در این طرح، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموالی که توسط متهمان دستگیر شده به سرقت رفته را بیش از 230 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: پلیس با اجرای این طرح‌ها هیچ گونه فضای امنی برای مجرمان نخواهد گذاشت و بدون اغماض برخورد جدی خواهد کرد.

سردار محمدیان با اشاره به راه اندازی سامانه نما گفت: شماره سریال اموالی که به سرقت می رود در این سامانه ثبت می شود تا بعد از کشف ، به صاحبان آن بازگردانده شود.

وی ادامه داد: هموطنان می توانند اموال سرقت شده خود را با ذکر شماره سریال آن به پلیس اطلاع دهند و پلیس شماره سریال ها را در این سامانه ثبت می کند تا پس از کشف و شناسایی ، اموال مسروقه به صاحبان آنها بازگردانده شود.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان البرز با قدرت ادامه خواهد داشت و تاحصول اهداف پیش بینی شده به صورت مستمر با مخلان امنیت برخورد خواهیم کرد.

سردار محمدیان در پایان سامانه فوریت های پلیس 110 را آسان ترین پل ارتباطی بین مردم و پلیس دانست و از شهروندان خواست تا هرگونه تحرکات مشکوک و اعمال خلافکارانه را از این طریق به پلیس اطلاع دهند.