حوادث رکنا: مرد جوان که به دنبال نزاع خیابانی مرد میانسالی را در شهریار با ضربه چوب دستی به قتل رسانده بود پس از فرار از صحنه جنایت در یکی از محله های کرج مخفی شده بود که با تلاش کارآگاهان جنایی استان البرز شناسایی و دستگیر شد.

ضربه چوب به سر مرد کرجی او را کشت / 4 مرد شناسایی شدند + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد نادربیگی" رییس پلیس آگاهی استان البرز در گفتگوی اختصاصی باخبرنگار رکنا در تشریح جزئیات این جنایت گفت: رسیدگی به این پرونده از اول اردیبهشت ماه بدنبال درگیری خونین در یکی از محله های شهریار شروع شد.

خیلی زود ماموران کلانتری ۱۱ در محل جنایت که روبروی یک مغازه بود حضور یافتند و با پیکر  خونین مرد ۶۵ ساله روبرو شدند علی رغم تلاش تلاش تیم پزشکی مرد میانسال در اثر ضربه سنگینی که بر سرش وارد شده بود جان باخت.

با مرگ او  بازپرس کشیک قتل در محل جنایت حاضر شد و در نخستین گام دستور داد جسد ومرد میانسال به پزشکی قانونی منتقل شود .

نخستین تحقیقات میدانی نشان می‌داد این جنایت بدنبال درگیری بین یک مرد جوان و 4 نفر دیگر رخ داده است.

یکی از افرادی که در این نزاع مشارکت داشت مدعی شد عامل جنابت بدنبال ضربه مرگباری ‌که بر مقتول وارد کرد متواری شد

بدنبال مشخص شدن هویت متهم فراری وی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت .

این  پرونده صورت  نیابتی دراختیار کارآگاهان جنایی استان البرز قرار گرفت.

بررسی های اولیه حاکی از این بود که در یک درگیری به دلیل اختلاف حساب، قاتل با وارد آوردن ضربه به سر مقتول به وسیله چوب اقدام به قتل او نموده و در یکی از مناطق شهر کرج مخفی شده است.

پس از شناسایی مخفیگاه متهم با بکارگیری اقدامات پلیسی، در یک عملیات غافلگیرانه قاتل توسط کارآگاهان دستگیر شد.

متهم ۳۲ ساله که اعتیاد به مواد مخدر دارد  پس از مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس چاره ای جز اعتراف در پیش روی خودش ندید و به انجام قتل به دلیل اختلاف حساب اعتراف کرد.این متهم همچنین اعتیاد به هروئین داشته است.

سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و ارسال به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد که بسیاری از قتل های صورت گرفته در سراسر کشور با اندکی تحمل و کنترل خشم قابل پیشگیری هستند.