حوادث رکنا: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۳۱ قطعه طلای مسروقه، کشف سلاح جنگی در شمال تهران، کشف بیش از دو هزار کیلوگرم پودر غذایی غیرمجاز و ... خبر داد.

بازداشت 4 مرد نقابدار در گیشا / پلیس نقشه آنها را نابود کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   به گزارش رکنا؛  سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به مهمترین پرونده‌های پلیس پیشگیری در روزهای اخیر از کشف ۳۱ قطعه طلای سرقتی خبر داد و گفت:‌ ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر در حال گشت‌زنی در محله گیشا بودند که به راننده و 3 سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پژو که هر 4 نفر آنها صورت‌های خود را با ماسک پوشانده و در حال زاغ‌زنی منازل بودند مشکوک شدند. آن‌ها متهمان را زیر نظر گرفته و متوجه شدند که این افراد در مقابل منزلی توقف کرده‌اند. سپس 2 نفر از آن‌ها از خودرو پیاده‌شدند و با ابزار خود، اقدام به باز کردن در خانه کردند.

وی ادامه داد: ماموران با مشاهده این اتفاق سریعا وارد عمل شدند. متهمان هم با دیدن خودرو پلیس فورا از محل فرار کردند و با آسیب‌زدن به چند خودرو شهروندان قصد فرار داشتند که در یک عملیات پلیسی و اجرای طرح مهار خودرو متوقف و متهمان دستگیر شدند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به کشف ۳۱ قطعه انواع طلا در بررسی از خودروی متهمان گفت:‌ علاوه بر طلا، مقداری وجه نقد و 5 عدد انواع ساعت مچی گران‌قیمت و آلات و ادوات دزدی نیز از خودروی متهمان کشف شد. همچنین متهمان ۲۷ الی ۳۹ ساله در تحقیقات ابتدایی به جرم خود و سرقت منزل در محله نصر و شمال تهران و پنج فقره سرقت مشابه معترف شدند.

به گفته وی، متهمان دستگیر شده سابقه‌دار هستند. همچنین همه مالباختگان این اموال مورد شناسایی قرارگرفته تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.