حوادث رکنا: 3 برادر جنایتکار که در یک نزاع خونین در یکی از محله های قدس مرد جوانی را با چاقو سلاخی کرده بودند دستگیر شدند.

این 3 برادر جوان تهرانی را بی رحمانه کشتند / جنایتی که خانوادگی به اجرا گذاشته شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش اختصاصی رکنا؛ هفته گذشته به دنبال درگیری خونین در یکی از محله های شهرستان قدس تیمی از گشت پلیس در محل حضور یافت و با پیکر غرق در خون مرد جوانی روبرو شدند که در اثر ضربه های چاقو به شدت زخمی شده بود.

 

خیلی زود تیم پزشکی برای نجات مرد جوان به محل درگیری آمدند اما مرد جوان به دلیل عمق ضربه های تیزی در دم جان باخت.

با مرگ او بود که تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان قتل او نیز با دستور بازپرس ویژه قتل قوت گرفت.

در نخستین تحقیقات میدانی کارآگاهان جنایی دریافتند مقتول توسط چند نفر به قتل رسیده و از صحنه متواری شده بودند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات سرنخ های از قاتلان فراری که به علت اختلافات مالی دست به این اقدام زده بودند،پیدا شد.

آنها توانستند با هماهنگی قضائی یکی از متهمان را در کمترین زمان ممکن دستگیر و برای بازجویی به اداره پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ شاهپور فلاحی رییس پلیس شهرستان قدس درباره جزییات این جنایت گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی ها ی اولیه ابتدا منکر جنایت خود بودند  اما در ادامه با توجه به شواهد و مستندات موجود و بازجوئی فنی پلیسی، به ناچار لب به اعتراف گشوده و گفت؛با توجه با اختلافات مالی که با مقتول داشته به اتفاق 2 برادر خود با استفاده از سلاح سرد به مقتول حمله و درگیر شده اند که این درگیری در نهایت منجر به قتل شد.

با اعتراف یکی از عاملان قتل و معرفی همدستان خود، دستگیری عاملان دیگر قتل در دستور کار قرار گرفته و در سریعترین زمان ممکن توسط پلیس دستگیر و با اعترافات صریح متهمان مبنی بر قتل، پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به زندان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس در پایان خطاب به شهروندان توصیه کرد:شهروندان در مواقع ناراحتی و عصبانیت فنون کنترل خشم را به کار گرفته و از محل درگیری و ناراحتی دور شده و از تصمیمات هیجانی که گاهی تبعاتی ناگوار به همراه داشته جدا خود داری نموده و از حمل سلاح سرد و ... که غرور کاذب به همراه خواهد داشت جدا خودداری کنند.