رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: آرزومندم در ادامه مسیر با به کارگیری تمامی توان خود شاهد سالی به دور از حوادث، جوامعی تاب آور تر و آرامشی جهانی باشیم.

۲۰۲۳، سال گسترش روابط ‌بین‌المللی هلال احمر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام‌های جداگانه‌ای، فرارسیدن سال نو میلادی را به «فرانچسکو روکا» رئیس فدراسیون جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال احمر، خانم «میرجانا اسپول جاریک اگر» رئیس کمیته بین‌المللی صلیب‌سرخ و رؤسای جمعیت‌های صلیب‌سرخ در کشورهای مختلف دنیا، تبریک گفت.

پیر حسین کولیوند در این پیام‌ها ضمن تبریک سال نو، آورده است: جمعیت هلال احمر ایران، مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود را به افرادی که همواره پیشرو ارائه خدمات بشردوستانه هستند، ابلاغ می‌نماید.

او در بخش دیگری از این پیام‌ها با آرزوی توسعه همکاری‌های بشردوستانه برای افزایش صلح و دوستی در جهان اظهار امیدواری کرده و آورده است: امیدوارم با همیاری یکدیگر و در راستای اهداف نهضت جهانی صلیب‌سرخ و هلال احمر بر چالش‌های پیش روی صلح و دوستی میان ملت‌ها غلبه کرده و این همکاری‌های متقابل برای انجام وظایف بشردوستانه، مستمرا ادامه یابد.

کولیوند در پایان نوشته است: آرزومندم در ادامه مسیر با به کارگیری تمامی‌توان خود شاهد سالی به دور از حوادث، جوامعی تاب‌آورتر و آرامشی جهانی باشیم.