پسر جوان به همراه دوستش در اقدامی هولناک دایی‌اش را به دلیل ارثیه در شهریار به قتل رساند!

ارثیه میلیاردی خون به پا کرد!/ قتل  دایی با قرص برنج توسط خواهرزاده + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اواسط دی ماه امسال، زن میانسالی به شعبه دوم دادسرای امورجنایی مراجعه کرد و به بازپرس محمد وهابی گفت: پسرم که چندی قبل به ترکیه سفر کرده با من تماس گرفت و مدعی شد دایی‌اش را  بخاطر ارثیه به همراه یکی از دوستانش در خانه‌ای در شهریار به قتل رسانده است!

بدین ترتیب تحقیقات تیم جنایی برای  صحت و سقم ماجرا آغاز شد؛ بررسی‌ها نشان می‌داد، برادر شاکی چندی قبل ناپدید شده و پسر شاکی پس از این مفقودی، کشور را به مقصد ترکیه با هواپیما ترک کرده است.

همین سرنخ کافی بود تا خیلی زود، دوست خواهرزاده مرد مفقود شده به اتهام قتل در خانه‌اش توسط تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شود.

اعتراف به قتل مرد میانسال در شهریار

تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه صبح امروز سه‌شنبه بیستم دی ماه، متهم پرونده به شعبه دوم دادسرای امور جنایی منتقل شد؛ وی به بازپرس پرونده گفت: دچار مشکلات مالی بودم که یکی از دوستان قدیمی‌ام در قبال دریافت پول به من پیشنهاد داد تا دایی‌اش را بخاطر مسائل ارثیه به قتل برسانیم!

متهم ادامه داد: پیشنهاد دوستم را قبول کردم؛ به همین خاطر یک کارگر را برای کَندن زمین که قرار بود جنازه را در آن قرار دهیم، استخدام و روز حادثه مقتول را به بهانه مهمانی به خانه موردنظر در شهریار دعوت کردیم.

قرص برنج مقتول را از پای در آورد

مرد جوان در جریان تحقیقات گفت: می‌دانستیم که مقتول شربت دوست دارد به همین خاطر دوستم یک شربت سکنجبین آماه کرد و داخل آن 2 قرص برنج ریخت! هنگامی که مقتول شربت را نوشید حالش بد شد و درخواست کرد تا او را به بیمارستان برسانیم اما این اینکار را انجام ندادیم.

بیشتر بخوانید

منتفی شدن فرضیه وقوع جنایت در آتش‌سوزی جنوب تهران

وی افزود: دوستم هنگامی که دید حال دایی‌اش بد شده است، مقتول را از جلو نگه داشت و از من درخواست کرد که با شمشیر چند ضربه به او وارد کنم که من هم این کار را انجام دادم که در ادامه مقتول 40 ساله را به مکانی که چند روز قبل از جنایت توسط کارگر کَنده شده بود، دفن کردیم!

فروش مزدا 3 مقتول به عنوان دستمزد جنایت

متهم به بازپرس پرونده گفت: پس از آنکه مقتول را به قتل رساندیم، دوستم ماشین مزدا 3 دایی‌اش را به عنوان دستمزد به من داد و پس از جنایت فرار کردیم اما دوستم پس از 25 روز با من تماس گرفت و ادعا کرد به‌زودی راهی کشور ترکیه خواهد شد.

مرد جوان ادامه داد: به دلیل مشکلات مالی این اقدام را انجام دادم و هنگامی که مقتول قرص‌های برنج را خورد به قتل رسید که ماشین مقتول را هم به صورت غیرقانونی فروختم و اکنون پشیمان هستم.

به گزارش تسنیم، با دستور محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره پلیس آگاهی قرار گرفت و اقدامات تیم جنایی برای کشف جسد مقتول در شهریار آغاز شده است.