اهواز- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی در ۱۲ شهر استان از امدادرسانی و توزیع اقلام زیستی به ۸۷۷ نفر خبر داد.

۱۲ شهر خوزستان دچار آبگرفتگی شدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعباس نجفی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: از صبح امروز که بارش باران در شهرهای مختلف خوزستان رخ داد، ۱۲ شهر استان به علت نبود زیرساخت‌های لازم دچار آب‌گرفتگی شدند.

وی با اشاره به اینکه شاهد وقوع بارندگی در کل خوزستان هستیم، افزود: شهرستان‌های آغاجاری، بهبهان، آبادان، گتوند، باغملک، دشت آزادگان، هویزه، مسجدسلیمان، ایذه، شوشتر، اندیکا و دزپارت دچار آب‌گرفتگی سیلاب بوده‌اند که به‌صورت موردی ورود آب به منازل گزارش شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در این زمینه گفت: در بارندگی اخیر به ۸۷۷ نفر متأثر از بارندگی‌ها امدادرسانی انجام و اقلام زیستی بین این افراد توزیع شده است.

وی با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی در مناطق شهری و روستایی، افزود: در دزپارت و اندیکا علاوه بر بارندگی شدید، پوشش سنگین برف و مسدود شدن راه‌های مواصلاتی رخ داده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: در این مدت ۸۷ دستگاه خودرو نیز رهاسازی شده و ۵۲ نفر اسکان داده شده‌اند. چهار مورد انتقال به مراکز درمانی نیز داشته‌ایم.

نجفی با اشاره به فعالیت ۲۵ تیم عملیاتی در بارندگی اخیر گفت: در حال حاضر شعب جمعیت هلال احمر در آماده‌باش کامل قرار دارند و آمادگی پاسخگویی به حوادث با وسعت بیشتر نیز وجود دارد.