با هوشیاری هنگ مرزی دهلران محموله‌ بزرگ سلاح و مهمات جنگی شامل ۱۱ هزار و ۳۹۵ فشنگ و ۶۰ قبضه کلت کمری و ۱۰ قبضه کلاشینکف در این بخش موسیان و دشت عباس کشف شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا ، رئیس دادگاه بخش موسیان و دشت عباس از کشف بیش از ۱۱ هزار و ۳۹۵ فشنگ، ۶۰ قبضه کلت کمری و ۱۰ قبضه کلاشینکف به همراه ۱۲۰ تیغه خشاب خبر داد.

عین الله نیازی فر، اظهار کرد: با هوشیاری هنگ مرزی دهلران محموله‌ بزرگ سلاح و مهمات شامل ۱۱ هزار و ۳۹۵ فشنگ و ۶۰ قبضه کلت کمری و ۱۰ قبضه کلاشینکف در این بخش موسیان و دشت عباس کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر متهم برای سیر مراحل قضائی بازداشت شده است، تصریح کرد: با هوشیاری هنگ مرزی دهلران، نیروهای امنیتی و انتظامی و برخورد قاطع دستگاه قضائی زمینه جولان و قاچاق اسلحه را در منطقه را نخواهیم داد و برابر قانون با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

رئیس دادگاه بخش موسیان و دشت عباس تاکید کرد: قاچاق سلاح و مهمات خط قرمز دستگاه‌ قضایی بوده و با هرگونه قاچاق سلاح و مهمات قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی با اعلام اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضا است، تاکید کرد: هدف قاچاقچیان ورود اسلحه و مهمات برای ایجاد آشوب و ناامنی در کشور است.