فرماندار گنبدکاووس با اشاره به اینکه هیچ گندم آلوده وارد سفره مردم نشده است، گفت: با اقدام به موقع توانستیم قبل از اینکه گندم‌ها وارد سفره مردم شود ضبط کنیم و مردم هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند.

گندم‌های آلوده گنبدکاووس وارد سفره مردم نشده است/ مردم نگران نباشند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در بین خطبه‌های نماز جمعه در بین نمازگزاران اظهار کرد: اقدام به موقع نیروی انتظامی و دستگاه قضایی سبب شد تا گندم‌های آلوده در شهرستان کشف شده و خاطیان دستگیر شوند که در حال حاضر ریاست این اداره برکنار و سرپرست جدید به کار گرفته شد.
وی با اشاره به اینکه هیچ گندم آلوده وارد سفره مردم نشده است، افزود: با اقدام به موقع توانستیم قبل از اینکه گندم‌ها وارد سفره مردم شود ضبط کنیم و مردم هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند.

* 30 کیلوگرم شیشه و مواد مخدر در گنبدکاووس کشف شد
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به هوشیاری نیروی انتظامی در انجام وظایف خود تصریح کرد: این سربازان جان برکف دو شب گذشته توانستند 30 کیلوگرم شیشه و لابراتور آنها و انواع مواد مخدری که قرار بود در شهرهای مختلف توزیع شود، کشف و ضبط کنند.
وی درباره پروژه‌های هفته دولت ادامه داد: امسال 243 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر 304 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شد که از این تعداد 31 پروژه با اعتبار 54 میلیارد تومان کلنگ‌زنی و مابقی افتتاح شد.

* پیمان می‌بندیم تا انتخاباتی قانونمند و سالم برگزار کنیم
کریمی با بیان اینکه اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال با رویکردها و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب و دولت است، گفت: پیمان می‌بندیم تا انتخاباتی قانونمند و سالم برگزار کنیم و از کاندیدها تقاضا داریم تا از حاشیه‌ها و تبلیغات زودرس پرهیز کرده و ما را در اجرای انتخابات سالم و قانونمند کمک کنند.
وی خاطرنشان کرد: در آخرین روز هفته دولت میز خدمت با حضور مسوولان شهرستانی در مصلی بعد نماز برگزار می‌شود.

انتهای بیام/83002/