سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: ده شهرستان تهران و خود تهران جزو رنگ بندی قرمز قرار دارند و شامل محدودیت‌های این گروه می‌شوند.

کدام مشاغل در تهران مجاز به فعالیت‌اند؟ + لیست مشاغل تعطیل شده در تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت خانه فوتبال ، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی کرونا در مورد وضعیت مشاغل و مشاغل تعطیل شده در تهران در رنگ بندی جدید مناطق، بیان کرد: از یکشنبه گروه مشاغل یک فقط اجازه‌ی فعالیت دارند که جزو مشاغل ضروری محسوب می‌شوند و بقیه مشاغل همه تعطیل هستند، رفت و آمد هم از شهرهای قرمز ممنوع است، این موارد ابلاغ شده و از یکشنبه اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: توجه داشته باشید که ده شهرستان تهران و از جمله خود تهران هم جزو رنگ بندی قرمز قرار دارد و این محدودیت‌ها باید اعمال شود.

رئیسی افزود: بنابراین ۹۲ شهر قرمز است و از امروز یکشنبه صبح مصوبات ستاد ملی کرونا برای شهرهای قرمز و نارنجی اجرایی می‌شود.

وی گفت: یکی از کانون‌های اصلی انتشار ویروس، رستوران‌ها است، گروه شغلی یک، یعنی هیچ رستورانی نباید در تهران و سایر شهرهای قرمز باز باشد و تنها می‌تواند به صورت بیرون‌بر خدمات بدهد. 

سخنگوی ستاد ملی کرونا افزود: مشاغل ضروری مثل داروخانه، نانوایی، مطب و سوپرمارکت می‌توانند باز باشند که پیش‌تر در قوانین رنگبندی‌ها اعلام شده است.

منبع: ایلنا