سفر متفاوت به کاشان را در این هتل‌ها تجربه کنید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

کاشان به شهر گلاب شناخته می‌‌شود و یکی از دیدنی‌ترین شهرهایی‌ست که هر کسی باید برای یک‌بار هم که شده باید به آن سفر کند. اگر تصمیم دارید به این شهر تاریخی سفر کنید، بهتر است درباره‌ی هتل‌ها و اقامتگاه‌های آن بدانید. مخصوصا اقامتگاه‌های تاریخی کاشان که پس از مرمت و بازسازی‌هایی که انجام داده‌اند، از مهمانان و مسافران کاشان به بهترین نحو پذیرایی می‌کنند. در ادامه درباره بهترین هتل‌های کاشان و روش سریع رزرو هتل بخوانید.

هتل نگارستان کاشان

این هتل 3 ستاره در خیابان امیرکبیر و نزدیک به باغ فین کاشان، یکی از بهترین مکان‌ها برای سپری کردن اقامت در کاشان است. در هتل نگارستان کاشان از امکانات و خدماتی مانند روم سرویس، رستوران ایرانی، سالن بیلیارد و ماساژ می‌توانید استفاده کنید. رزرو اتاق‌های دو تا سه تخته در هتل نگارستان با قیمت‌های مناسب هم امکان‌پذیر است. از موارد مثبتی که مسافران درباره هتل گفته‌اند، می‌توان به موقعیت مکانی، برخورد خوب و صمیمی کارکنان، امکانات و خدمات باکیفیت اشاره کرد.

اقامتگاه سنتی سرای عامری ها کاشان

اسم عامری‌ها در شهر کاشان بسیار معروف است. هتل عامری‌ کاشان در گذشته خانه‌ای بزرگ و محل زندگی خاندان عامری‌ها بوده. تاریخ ساخت این اقامتگاه به زندیه بر می‌گردد و از قدیمی‌ترین خانه‌های کاشان محسوب می‌شود. با وجود اینکه این هتل سنتی یا اقامتگاه ستاره ندارد، اما هر امکاناتی که لازم داشته باشید در دسترس شما خواهد بود. این مجموعه چندین خانه تو در تو و متصل به‌هم دارد و در اتاق‌های و سوئیت‌هایی مانند شاه‌نشین و بارگاه می‌توانید چند شبی اقامت کنید. اقامتگاه سنتی سرای عامری‌ها در مرکز شهر و نزدیک بازار سنتی و بسیاری از خانه‌های تاریخی کاشان قرار گرفته و به راحتی می‌توانید به بازدید از آن‌ها بروید.

رزرو هتل در کاشان

برای رزرو آنلاین هتل کاشان کافی‌ست به سایت اسنپ‌تریپ بروید و با انجام چند مرحله ساده و سریع، رزرو اتاق مورد نظرتان را انجام دهید. اسنپ تریپ در بسیاری از شهرها و هتل‌ها و اقامتگاه‌هایشان، تخفیف‌های خوبی در روزهای مختلف سال دارد تا سفری مقرون به ‌صرفه و ارزان‌تر را تجربه کنید. نظرات مسافران در قسمت «نظرات کاربران» قرار گرفته و به شما کمک می‌کند تا بهترین هتل کاشان را انتخاب و رزرو کنید. با عضویت در خبرنامه به سرعت از کمپین‌های مختلف مطلع خواهید شد. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته برای پاسخگویی و راهنمایی شما در دسترس است.