با وجود اخبار مثبت در فضای روز گذشته بازار ارز تهران، قیمت دلار مجددا به سمت سطوح بالاتر در کانال ۲۸ هزار تومانی حرکت کرد.

​قیمت دلار در مدار صعودی | قیمت دلار وارد فاز جدیدی از گرانی شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قیمت دلار  در روز های اخیر روند صعودی بدی را در پیش گرفته است. در راستای افزایش قیمت دلار، قیمت سکه و طلا نیز بالا می رود. پیش بینی های عجیبی از قیمت دلار انجام گرفته و نشان از این دارد که قیمت دلار مرز 28 هزار تومان را طی کند. امید است که با کاهش قیمت دلار، قیمت سکه نیز به وضع بهتری برسد و قیمت مناسب تری پیدا کند. قیمت دلار در 28 فروردین ماه اعلام شده است؛ هم چنین می توانید پیش بینی عجیب از قیمت دلار را نیز بخوانید.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا دیروز در نشستی مطبوعاتی از امیدواری دولت این کشور نسبت به آینده نشست‌های هسته‌ای وین خبر داد. همچنین او گفت که در صورت برداشتن گام متقابل توسط دولت ایران، راه زیادی تا حصول توافق دوجانبه نمانده است.

وزیر امور خارجه این کشور نیز در حاشیه نشست خود با سناتور‌های سنا گفت: قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی از ابتدا یک تصمیم استراتژیک اشتباه بود. حال اما معمای موجود در فضای بازار روز گذشته این است که با وجود سیگنال‌های مثبت در اخبار سیاسی منتشر شد، چرا شاخص ارزی در روندی افزایشی وارد کانال ۲۸ هزار تومانی شد؟